Ultimategamers.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ultimategamers.nl

De Game Communicatie van Nederland. || Teamspeak ip : 85.92.128.59:8793
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?

Ga naar beneden 
+4
devils_son
ernstvz
Phlosion
MattxOwn
8 plaatsers
AuteurBericht
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitimedi jun 24 2008, 20:50

Zoals velen al weten is er een kans dat GTA san andreas op de wii komt. Nintendo heeft onderhandeld met rockstar om GTA op de nintendo console te krijgen, maar of dit ook echt gebeurd kon ik niet vinden. Mijn stelling is: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?

Natuurlijk is het geinig als je een man neerslaat door met de wii mote te zwaaien, of een auto besturen door met je wii mote te gaan sturen, maar zal dit ook echt die GTA sfeer oproepen? Ik heb meerdere malen het spel gespeeld, en ik was helemaal verzot op file's maken en dan al die auto's opblazen in een rij, maar geeft het ook zoveel voldoening als je het doet op de wii? En zouden de grafhics dan wel goed genoeg zijn, want qua beeld is de wii niet vernieuwend.

Geef hieronder je reactie op deze stelling...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
Phlosion
Admin
Phlosion


Aantal berichten : 125
Leeftijd : 28
Woonplaats : Berkel
Registration date : 24-06-08

GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: Must have   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitimedi jun 24 2008, 22:24

Lijkt mij absoluut vet Wink

GTA op de WII

Besturing lijkt mij ook niet moeilijk: Nunchuck = lopen en a+b is schieten en auto jatten enz.
Als ie voor de WII zou uitkomen zeker weten dat ik hem koop

Mvg.
Phlosion
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
ernstvz
Forum beginner
ernstvz


Aantal berichten : 37
Registration date : 24-06-08

GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitimedi jun 24 2008, 23:51

mee eens ik hoop so dat hij op de wii komt ga ik dan cker kopen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitimewo jun 25 2008, 06:44

Tja, ik weet het niet....
Lijkt me best wel vaag, en het klinkt ook niet zo Gta voor de Wii ?!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
devils_son
Forum Member
devils_son


Aantal berichten : 156
Leeftijd : 29
Woonplaats : Borculo
Registration date : 15-07-08

GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitimewo jul 16 2008, 00:38

Ik weet niet cker, maar ik denk gedoemd te mislukken.
Het past gwn niet echt bij elkaar.
Ik zou het niet op wii laten uitkomen.

-Aron king
Terug naar boven Ga naar beneden
http://massdestruction.borculo-webdesign.nl
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitimewo jul 16 2008, 00:44

devils_son schreef:
Ik weet niet cker, maar ik denk gedoemd te mislukken.
Het past gwn niet echt bij elkaar.
Ik zou het niet op wii laten uitkomen.

-Aron king

inderdaad, veel te onhandig enzo en het past inderdaad ook niet bij elkaar
Terug naar boven Ga naar beneden
FlaresX
Forum Member
FlaresX


Aantal berichten : 121
Leeftijd : 33
Woonplaats : LWD
Registration date : 05-07-08

GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitimeza jul 19 2008, 19:15

gedoemde mislukking
laat die wii maar lkkr bij mario stuff ><
bolvormige graphics enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.channydesign.nl/
i own u
Forum beginner



Aantal berichten : 28
Registration date : 10-07-08

GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitimeza jul 26 2008, 23:06

gta op de wii lijkt ....... bruud je kunt met de remote's van de wii zogoed inleven (vind ik) maar dan moet het wel gta 4 zijn want san andereas heb ik al genoeg gespeeld liever wat nieuws:p
Terug naar boven Ga naar beneden
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitimedo jul 31 2008, 05:15

Ik denk dat als somigge mensen die voor mij gewoon entousiast lijken en volgens dokters ADHD zouden hebben dit niet zo positief zou zijn. Als je er wat te hard in opgaat sta je mss je moeders gezicht te verbouwen als ze je komt zeggen dat het eten klaat is. En de wii is ook meer in met kleinere kinderen (dit is niet als flauwe grap om oudere wii gebruikers te ambeteren) maar kinderen verkiezen vaak nintendo boven playstation 3 en Xbox 360. Ik haat het als je van die geweldadige spelletjes gewoonweg verkrijgbaar maakt voor kinderen. Er mag mss 18+ op staan maar hoeveel moeders geven daar tegenwoordig een reet aan?! Toen ik 16 was had ik GTA III en ik wou mn 8 jarig neefje daar niet op laten spelen. Dus die gaat bij mama huilen en tante had mij dan gedwongen te delen. Niet willen luiteren. Dan had hij Vice City enzo zelf gekocht. Ik heb het eens aan hun ouders en mn grootouders laten zien (toen goed veel mensen in een keer overreden en dan er nog eens over gereden in zn achteruit zodat je de botten hoort kraken) en hun ogen gingen open!
Ik zou het erg vinden als ik gastjes van 7 ofzo zou zien slaan naar een tvscherm waarop hij een prosituee van haar tanden verlost die hij net heeft gen**kt in een steegje van liberty city. Niet?
En wat er al gezegt is: het moet bij mario enzo blijven. Ten eerste de grafics van de wii zijn niet zo als die van de PS3 of de Xbox360. Het is meer iets voor arcade-achtige games. Het zal een flop worden voor iedereen die dan GTA 4 op Xbox ofzo heeft gespeelt en alleen leuk zijn voor de onervaren gamers die het gewoon leuk vinden om in gta rond te rijden en mensen dood te doen (niet naar het verhaal kijken) Dan is het dus een flop met de de meeste gemiddelde gamers (dat zijn wij waarschijnlijk) een flop met het oudere volk. Mn ouders of grootouders kijken met een dikke frons en een verkrampt gezicht als ik op gta speel en nog eens geen moeite doe om mensen plat te rijden. En dan zijn we weer bij de kinderen. De kinderen die niet naar de verhaallijn omkijken en alleen het brute geweld appricieren, net als mijn neefje. Op geen enkel GTA spel zit hij ver in de verhaallijn, na een dag of twee is hij het beu en speelt hij het alleen als hij zin heeft om mensen te doden.

Tis kwart na 4 's morgens en ik weet niet wat te doen! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitimezo aug 10 2008, 11:43

ik vind dat gta een playstation spel is
Terug naar boven Ga naar beneden
FlaresX
Forum Member
FlaresX


Aantal berichten : 121
Leeftijd : 33
Woonplaats : LWD
Registration date : 05-07-08

GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitimema aug 11 2008, 01:18

nR schreef:
ik vind dat gta een playstation spel is
en xbox :O en pc :O geen nintendo-afstammeling game Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.channydesign.nl/
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitimema aug 11 2008, 01:21

FlaresX schreef:
nR schreef:
ik vind dat gta een playstation spel is
en xbox :O en pc :O geen nintendo-afstammeling game Razz

er is er altijd een het beste
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?   GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
GTA op de wii, een must have of een gedoemde mislukking?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ultimategamers.nl  :: Gaming algemeen :: Gaming Discussie-
Ga naar: