Ultimategamers.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ultimategamers.nl

De Game Communicatie van Nederland. || Teamspeak ip : 85.92.128.59:8793
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rome Total War

Ga naar beneden 
+4
SirMonkeyBalls
Phlosion
MattxOwn
Thommeh
8 plaatsers
AuteurBericht
Thommeh
Forum beginner
Thommeh


Aantal berichten : 19
Leeftijd : 30
Woonplaats : Krimpen aan de Lek
Registration date : 24-06-08

Rome Total War Empty
BerichtOnderwerp: Rome Total War   Rome Total War Icon_minitimeza jun 28 2008, 12:37

Rome: Total War is een computerspel uit de Total War-serie. Het spel is eind 2004 uitgebracht door Activision en Creative Assembly.

Het spel speelt zich af in de Romeinse Tijd van 270 v.Chr. tot 14 n.Chr. De speler staat aan het hoofd van een familie van de senaat: de Julii, Scipii en Brutii of een andere factie.

Het doel van het spel is ervoor te zorgen dat jouw volk een groot en welvarend en bloeiend rijk krijgt. Het is dus van belang dat je zorgt voor een goede, stabiele economie en genoeg manschappen om je vestingen te verdedigen en die van de anderen in te nemen. Je moet ervoor zorgen dat de mensen in jouw vestingen tevreden blijven en dat er geen ziektes uitbreken. Dit doe je door de juiste faciliteiten te bouwen, zoals tempels en rioleringen. In eerste instantie dient de speler 50 gebieden plus Rome te veroveren. Daarnaast is het mogelijk een 'short campaign' te selecteren, waarbij de speler een aantal facties moet uitschakelen en een klein aantal gebieden veroverd moet hebben.

Je hebt in Rome: Total War de keuze uit 11 verschillende speelbare beschavingen: de drie Romeinse families: Julii, Scipii en Brutii en verder: Brittannia (Keltisch Brittannië), Germanië, Gallië, Griekenland (als de verenigde stadstaten), de Seleuciden, Egypte, Parthië en misschien wel de grootste vijand van Rome ooit: Carthago. Daarnaast zijn er ook een aantal (normaal) niet-speelbare beschavingen in campagne mode: Macedonië, Thracië, Dacië, Scythië, Spanje, Numidië, Pontus en Armenië. Maar door een simpele wijziging in de files van het spel is het mogelijk om 8 zogezegde "niet bespeelbare" beschavingen toch te spelen. Het is ook mogelijk om Rome: Total War via internet tegen andere mensen te spelen. Rome: Total War speelt zich volledig in een 3D-wereld af.

Rome Total War Rome-total-war-1


Rome Total War Rome-total-war-2
Terug naar boven Ga naar beneden
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

Rome Total War Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome Total War   Rome Total War Icon_minitimeza jun 28 2008, 12:39

Klinkt opzich wel goed , maar ik houd niet echt van dit soort games. No
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
Phlosion
Admin
Phlosion


Aantal berichten : 125
Leeftijd : 28
Woonplaats : Berkel
Registration date : 24-06-08

Rome Total War Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome Total War   Rome Total War Icon_minitimeza jun 28 2008, 14:41

Ik ook niet maar er moet verschil zijn zodat niet iedereen een spel gaat spelen en dan BOEM! server vol xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Rome Total War Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome Total War   Rome Total War Icon_minitimeza jun 28 2008, 15:24

Ik vind elk total war spel vet. Het brengt 2 dingen samen strategisch diplomeren enzoverder op een groot schaakbord van de wereld en als je in gevecht gaat gaat het over tot een age of empires achtige game. Het houd je zeer langbezig maar kan saai worden... en als je geen ervaring hebt moet je vaak proberen voor je een groot empire kan uitbouwen, de moeilijkheidsgraad ligt bij dit spel redelijk hoog. Vooral dan voor de beginners.
Terug naar boven Ga naar beneden
ernstvz
Forum beginner
ernstvz


Aantal berichten : 37
Registration date : 24-06-08

Rome Total War Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome Total War   Rome Total War Icon_minitimeza jun 28 2008, 18:16

dit lijkt me egt een super vet spel gaan hem cker proberen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Rome Total War Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome Total War   Rome Total War Icon_minitimeza jun 28 2008, 18:30

ernstvz schreef:
dit lijkt me egt een super vet spel gaan hem cker proberen Wink

Moet je doen, probeer ook mss Total War:Medieval II, heb ik zo goed als uitgespeelt! cheers (zo goed als, daarmee bedoel ik, ik had al meer als de helft van de hele wereld, maar na zolang te spelen vond ik het een beetje saai... Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
UniQue
Forum beginner



Aantal berichten : 39
Registration date : 28-06-08

Rome Total War Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome Total War   Rome Total War Icon_minitimezo jun 29 2008, 22:10

Het is zkr wel een vet spel
ik heb een aantal delen:

- rome total war
- rome total war barbarian invasion
- rome total war alexander
- medieval total war 2

het begin idd wel te vervelen als je de halve wereld hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rune300
Forum newb
Rune300


Aantal berichten : 14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhovenn
Registration date : 28-06-08

Rome Total War Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome Total War   Rome Total War Icon_minitimema jun 30 2008, 12:53

ja me vriend heeft de spel ook , hij zegt dat die spel wel geschikt is.

Zelf heb k hem niet maar speel genoeg andere spellenxD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Rome Total War Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome Total War   Rome Total War Icon_minitimedi jul 01 2008, 03:11

UniQue schreef:
Het is zkr wel een vet spel
ik heb een aantal delen:

- rome total war
- rome total war barbarian invasion
- rome total war alexander
- medieval total war 2

het begin idd wel te vervelen als je de halve wereld hebt

Nice, is wel minder saai als je er genoeg hebt om af te wisselen. Razz Ik begon met Rome en als dat saai werd kreeg ik Medieval II in mn handen, ging ik natuurlijk uit mn dak! banana
Terug naar boven Ga naar beneden
mccrash
Forum Member
mccrash


Aantal berichten : 195
Leeftijd : 31
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 25-06-08

Rome Total War Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome Total War   Rome Total War Icon_minitimedi jul 01 2008, 03:51

vind er geen hol aan No
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnmaffia.nl/specialcrime/
Gesponsorde inhoud





Rome Total War Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome Total War   Rome Total War Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rome Total War
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ultimategamers.nl  :: Gaming algemeen :: PC Gaming-
Ga naar: