Ultimategamers.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ultimategamers.nl

De Game Communicatie van Nederland. || Teamspeak ip : 85.92.128.59:8793
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stranglehold

Ga naar beneden 
3 plaatsers

Wat vind je van dit spel?
1-Hartstikke vet :D
Stranglehold I_vote_lcap20%Stranglehold I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
2- Cool
Stranglehold I_vote_lcap0%Stranglehold I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
3- Gaat wel
Stranglehold I_vote_lcap60%Stranglehold I_vote_rcap
 60% [ 3 ]
4- Nee niks voor mij
Stranglehold I_vote_lcap20%Stranglehold I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 5
 

AuteurBericht
mccrash
Forum Member
mccrash


Aantal berichten : 195
Leeftijd : 31
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 25-06-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimewo jul 02 2008, 02:28

Wat is Stranglehold

Stranglehold Strangleholdlogo1652191sa9


John Woo's Stranglehold is eigenlijk een prequel van een keiharde actiefilm Hard Boiled, een film waarbij alles en iedereen kapot gaat, John Woo stijl. John Woo stijl is voornamelijk hetzelfde als ik uitgelegd heb aan het begin van deze topic, waardoor Stranglehold qua actie eigenlijk eerder afgeleid is van de films, dan van Max Payne. Stranglehold vertelt trouwens het verhaal van de wraakzinnige inspecteur Tequila die door middel van brute actie de vijand een lesje wilt leren, maar voor de rest interesseert niemand het verhaal toch?

Stranglehold zal de speler een aantal levels aanbieden waarin je vijanden moet omleggen met verschillende wapens. Denk aan gewone handwapens, shotguns en een bazookaatje, het standaard spul. Waar het meer om draait is hóe je de vijanden omlegt, glijd over trapleuningen terwijl je schiet, spring naar de tafel terwijl je schiet en ren over de tafel terwijl je schiet. Het moet een game worden die de typisch aziatische actiefilms vertaalt naar je toetsenbord en muis. Daar ligt ook gelijk een gevaar voor de game: zal de besturing lekker zijn op de PC?

Stranglehold 17310257hz5

Er blijven nog wel meer vragen over, hoe lang zal de game boeien? Is het verhaal wel interessant genoeg om door te spelen? Er zit ook een multiplayer in verwerkt, maar dat lijkt mij nu al te falen. Toch belooft het een achtbaanrit te worden aan actie en daar kunnen veel mensen van houden. Hersenloos mensen omleggen terwijl de omgevingen volledig kapot te maken zijn weet veel van de foutjes te vergeven. De vraag blijft dus uiteindelijk; zal deze game in jullie collectie terecht komen?

Waarom wel halen?
- Keihard John Woo actie
- Omgevingen kunnen verrot
- Acrobatische moves terwijl je in het rond schiet
- Weinig in zijn soort

Waarom niet halen?
- Verhaal zal waarschijnlijk flinterdun zijn
- Hoe lang blijft het boeiend?

Systeemeisen:
Windows XP SP2 / VISTA (Games for Windows compliant)
Dual Core Processor
2 Gigs of Ram
Nvidia 7800 or higher / ATI x1300 or higher
Disk space: 15 gigs

Ja, das schrikken he, maar het gaat hier waarschijnlijk niet om de minimale. Deze zijn gepost door een medewerker van Midway, maar werd later een beetje afgezwakt door Midway zelf door erbij te vertellen dat het hier niet gaat om de uiteindelijke systeemeisen, maar voor in de testfase. Wij nemen dus maar aan dat dit de aan te raden systeemeisen worden, met een vraagteken bij de 15 gig aan schijfruimte.

Releasedatum:
28 september 2007Stranglehold 93324154zc2




hier heb je nog een filmpje van stranglehold!




Officieele site van Stranglehold

Click hier voor de site

*** GEBRUIK NEP DATUM BOVEN DE 18 JAAR *** als ze om leeftijd vragen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnmaffia.nl/specialcrime/
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimewo jul 02 2008, 07:43

Ik heb het spel op de Xbox360,
Ik heb gestemd op : Gaat wel

Reden : Ik vind er niet echt een verhaal in zitten, het is overal waar je bent schieten en nooit iets anders...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimewo jul 02 2008, 11:34

MattxOwn schreef:


Reden : Ik vind er niet echt een verhaal in zitten, het is overal waar je bent schieten en nooit iets anders...


Mee eens, ik heb ook gestemd op gaat wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stranglehold
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stranglehold

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ultimategamers.nl  :: Console Gaming :: Xbox360-
Ga naar: