Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Borsten !!!!! di jul 01 2008, 21:14
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Borsten !!!!! di jul 01 2008, 21:17
WTF GEAK, DIE ZIJN BIG
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Borsten !!!!! di jul 01 2008, 21:59
Het filmpje Domste wijven van nederland is vet lachen! Presentator: "Wie is dit?!" *je ziet en foto van Bill Clinton en de amerikaanse vlag op de achtergrond* Blond dom wijf: "Euh... iemand uit Amerika?... ik zou het echt niet weten!"
En man die presentator maakt die gewoon wijs dat de Dalai Lama die kerel uit Oostenrijk was met die zn kinderen in de kelder verkrachte! Jezus, en jullie zeiden dat wij belgen dom waren, daar had je een mooi nederlands exemplaar dat totaal van de wereld werd geschept wanneer ze gevraagt werd in welk land men betaalt mat een pond! xD Sh*t!
Klik hier om het filmpje te zien: https://www.youtube.com/watch?v=FrqVTMHTLB4
MattxOwn Webmaster/Oprichter
Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Re: Borsten !!!!! di jul 01 2008, 22:13
SirMonkeyBalls schreef:
Het filmpje Domste wijven van nederland is vet lachen! Presentator: "Wie is dit?!" *je ziet en foto van Bill Clinton en de amerikaanse vlag op de achtergrond* Blond dom wijf: "Euh... iemand uit Amerika?... ik zou het echt niet weten!"
En man die presentator maakt die gewoon wijs dat de Dalai Lama die kerel uit Oostenrijk was met die zn kinderen in de kelder verkrachte! Jezus, en jullie zeiden dat wij belgen dom waren, daar had je een mooi nederlands exemplaar dat totaal van de wereld werd geschept wanneer ze gevraagt werd in welk land men betaalt mat een pond! xD Sh*t!
Klik hier om het filmpje te zien: https://www.youtube.com/watch?v=FrqVTMHTLB4
Verkeerde topic ?
Phlosion Admin
Aantal berichten : 125 Leeftijd : 29 Woonplaats : Berkel Registration date : 24-06-08
Onderwerp: Re: Borsten !!!!! di jul 01 2008, 22:39
Wow welke cup zal dat zijn ?
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Borsten !!!!! di jul 01 2008, 22:41
ik denk cup Z
MattxOwn Webmaster/Oprichter
Onderwerp: Re: Borsten !!!!! di jul 01 2008, 22:44
nR schreef:
ik denk cup Z
LOL, ik vind die borsten gewoon te groot om lekker te vinden. Bah !
mccrash Forum Member
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 32 Woonplaats : rotterdam Registration date : 25-06-08
Onderwerp: Re: Borsten !!!!! di jul 01 2008, 23:32
MattxOwn schreef:
nR schreef:
ik denk cup Z
Ja idd wat je zeg ze moeten voor mij gewoon zijn :$
cup D of kleiner boeit niet als ze maar lekker vast te pakken zijn
mccrash Forum Member
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 32 Woonplaats : rotterdam Registration date : 25-06-08
Onderwerp: Re: Borsten !!!!! di jul 01 2008, 23:32
MattxOwn schreef:
nR schreef:
ik denk cup Z
Ja idd wat je zeg ze moeten voor mij gewoon zijn :$
cup D of kleiner boeit niet als ze maar lekker vast te pakken zijn