Show me the way master! (Wijst iemand me de weg in het designen?)
+3
Wesleydp
nR
SirMonkeyBalls
7 plaatsers
Auteur
Bericht
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Show me the way master! (Wijst iemand me de weg in het designen?) do jul 03 2008, 18:54
Ik heb door deze topic's (in dit deel van het forum) zelf zin gekregen in het designen, kan iemand me opweg helpen? Want ik weet totaal niet waar te starten! xD
Ik heb al ten eerste geen programma's ofzo, waar haal ik die? Hoe werkt het programma? (basis) Wat is de stuff die ik zeker moet weten?
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Show me the way master! (Wijst iemand me de weg in het designen?) do jul 03 2008, 21:47
SirMonkeyBalls schreef:
Ik heb door deze topic's (in dit deel van het forum) zelf zin gekregen in het designen, kan iemand me opweg helpen? Want ik weet totaal niet waar te starten! xD
Ik heb al ten eerste geen programma's ofzo, waar haal ik die? Hoe werkt het programma? (basis) Wat is de stuff die ik zeker moet weten?
Stuur me joun msn maar via pm... Dan help ik je wel
SLOTJE!
Wesleydp Forum lid
Aantal berichten : 64 Woonplaats : Werkendam Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Show me the way master! (Wijst iemand me de weg in het designen?) za jul 05 2008, 18:34
Misschien leuk als wij ook zo`n cursus kunnen volgen hoe je kan beginnen met designen.
Graag weer reacties plaatsen voor de mensen die het ook willen leren.
Van elkaar kun je leren
Dit topic gaat dus weer open .
mccrash Forum Member
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 32 Woonplaats : rotterdam Registration date : 25-06-08
Onderwerp: Re: Show me the way master! (Wijst iemand me de weg in het designen?) zo jul 06 2008, 16:19
Ik Wil wel mee doen aan deze actie;) wil best wel meer leren over designe
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Show me the way master! (Wijst iemand me de weg in het designen?) zo jul 06 2008, 19:25
Dat kun je niet van iemand anders leren via de computer,
Ik kan jullie helpen met het downloaden van photoshop, wie dit wilt stuur me dan even een pm
En als je het wilt leren moet je tutorails volgen op het internet
mccrash Forum Member
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 32 Woonplaats : rotterdam Registration date : 25-06-08
Onderwerp: Re: Show me the way master! (Wijst iemand me de weg in het designen?) zo jul 06 2008, 20:34
Ik kan al designe Beetje teminste maar tja dat is het nadeel van designe veel turotials lezen + boeken & mensen die je het laten zien
maar ja voor wat hoort wat;)
007ruben Forum newb
Aantal berichten : 13 Registration date : 11-07-08
Onderwerp: Re: Show me the way master! (Wijst iemand me de weg in het designen?) wo jul 23 2008, 10:56
ik wil het ook leren designen vooral die coole achtergronden
FlaresX Forum Member
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 33 Woonplaats : LWD Registration date : 05-07-08
Onderwerp: Re: Show me the way master! (Wijst iemand me de weg in het designen?) wo jul 23 2008, 16:39