In 6 uur heb jij Halo 3 uitgespeelt? En daar ben je fier op? WAAR IS JE LEVEN!!! grapjeu... of dan weer niet?!
Zoals ik al zei: zeer veel dank voor deze review, ik heb er van genoten en zeker zin gekregen in het spel terug te gaan gamen in de plaats van CoD 4!!!
Btw, je moet halo online spelen, de beste multiplayer op Xbox, hier tegenover is singelplayer iets waar je tijd voor maakt na je in je graf ligt, tot dan moet je elke seconden op Xbox Live zitten achter Halo 3!!! (als je halo gamed natuurlijk, moet nog een leven hebben, niet letterlijk elke seconde) Ik speel alleen het spel offline met een vriend, Halo aleen spelen laat ik uit, tis iets zoals bier drinken...
HALO 3 IS THE BOM!! Niet alleen de Graphics maar ook de gameplay en het verhaallijn. Deel 1 en 2 verliepen ook goed, dus deze zal niet anders zijn!!
Inderdaad, ik verschoot echt bij Halo 3, eerste keer op Live met halo en het was gemakkelijker, uitgebreider en dus ook retecooler dan alle andere multiplayer games die ik ooit had gespeelt.
MattxOwn Webmaster/Oprichter
Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
HALO 3 IS THE BOM!! Niet alleen de Graphics maar ook de gameplay en het verhaallijn. Deel 1 en 2 verliepen ook goed, dus deze zal niet anders zijn!!
Inderdaad, ik verschoot echt bij Halo 3, eerste keer op Live met halo en het was gemakkelijker, uitgebreider en dus ook retecooler dan alle andere multiplayer games die ik ooit had gespeelt.
Jup.
Main Forum beginner
Aantal berichten : 20 Leeftijd : 30 Woonplaats : Roermond Registration date : 03-07-08
Halo3 is makkelijk om uit te spelen denk ik, want ik heb er zo'n 2 uur over gedaan om tot over de helft te komen. op Normal he Maar online is die spel het vetst
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Halo3 is makkelijk om uit te spelen denk ik, want ik heb er zo'n 2 uur over gedaan om tot over de helft te komen. op Normal he Maar online is die spel het vetst
klopt, je hebt hem zo uitgespeeld En online is hij ook gewoon leuker ja
MattxOwn Webmaster/Oprichter
Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08