Ultimategamers.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ultimategamers.nl

De Game Communicatie van Nederland. || Teamspeak ip : 85.92.128.59:8793
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Houd je ontopic !

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

Houd je ontopic ! Empty
BerichtOnderwerp: Houd je ontopic !   Houd je ontopic ! Icon_minitimewo jul 02 2008, 07:39

Houd je allemaal de volgende keer gewoon aan ontopic, zie ik dat niet zet ik er gewoon een slotje op !!

Zie ik dat jij te vaak naar offtopic ga krijg je gewoon een waarschuwing,
3 waarschuwingen = BAN !

Klinkt hard maar ik word er echt stront ziek van, al dat gebeuren.
Wil je praten over offtopic ga dan naar de offtopic channel en doe dat niet in een of andere Nintendo Wii discussie !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Houd je ontopic ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Houd je ontopic !   Houd je ontopic ! Icon_minitimewo jul 02 2008, 11:31

Mee eens!
Terug naar boven Ga naar beneden
mccrash
Forum Member
mccrash


Aantal berichten : 195
Leeftijd : 31
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 25-06-08

Houd je ontopic ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Houd je ontopic !   Houd je ontopic ! Icon_minitimewo jul 02 2008, 12:24

ja idd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnmaffia.nl/specialcrime/
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Houd je ontopic ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Houd je ontopic !   Houd je ontopic ! Icon_minitimewo jul 02 2008, 17:30

Ja het is een probleem, maarja, soms moet er wel offtopic gegaan worden, maar dan wel met geldige reden. Ik ben in de Gamecube sectie vrij offtopic gegaan. Eerst was het gewoon een opmerking maar daarna dacht ik: "laat ik het tegoei uitleggen voor er misverstanden zijn" Maar ik heb dat ook zonder na te denken in die topic geplaatst. Ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden. Ookal ben ik moderator, ik vind dit zelf geen reden om off-topic te gaan zeiken. (ja nu ben ik over mezelf bezig)

Ik wil, nu dat we het in dit topic er toch over hebben, zeggen dat ik het irritanter vind als iemand (nog altijd ontopic) dingen post die geen nut hebben. Sorry crash dat het net bij jou was dat ik er over begon te 'jappen'... (keihard zagen pig ) Maar ik had het ervoor al vaker opgemerkt bij velen, dat iemand op een topic over bijvoorbeeld (fictief voorbeeld) de xbox komt melden dat hij of zij geen xbox heeft.Niemand heeft daar iets aan.. Je kunt wel bijvoorbeeld (terug hetzelfde voorbeeld) als een PC gamer op het xbox forum vragen stellen als bijvoorbeeld waarom dat ze voor de Xbox hebben gekozen (wel in juiste topic dan) of mischien zeggen welke games jij wel al hebt gezien op die console en wat je er van vond. Dan is er plaats voor discussie en daar draait een forum rond! Very Happy (hierboven wordt gezegt: "mee eens" en "ja inderdaad" daar heb ik geen problemen mee dat is ook je mening geven, begrijp me hier niet verkeerd)

Ik ben blij dat niet meteen alle sfeer is weggevallen en nogmaals 'mes excuus' voor mijn eigen gedrag.

PS: als alles wat ik hier boven heb getypt al vermeld was dan heb ik het niet gezien, ik excuseer mij op voorhand al als dit overbodig was
Terug naar boven Ga naar beneden
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

Houd je ontopic ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Houd je ontopic !   Houd je ontopic ! Icon_minitimewo jul 02 2008, 17:58

SirMonkeyBalls schreef:
Ja het is een probleem, maarja, soms moet er wel offtopic gegaan worden, maar dan wel met geldige reden. Ik ben in de Gamecube sectie vrij offtopic gegaan. Eerst was het gewoon een opmerking maar daarna dacht ik: "laat ik het tegoei uitleggen voor er misverstanden zijn" Maar ik heb dat ook zonder na te denken in die topic geplaatst. Ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden. Ookal ben ik moderator, ik vind dit zelf geen reden om off-topic te gaan zeiken. (ja nu ben ik over mezelf bezig)

Ik wil, nu dat we het in dit topic er toch over hebben, zeggen dat ik het irritanter vind als iemand (nog altijd ontopic) dingen post die geen nut hebben. Sorry crash dat het net bij jou was dat ik er over begon te 'jappen'... (keihard zagen pig ) Maar ik had het ervoor al vaker opgemerkt bij velen, dat iemand op een topic over bijvoorbeeld (fictief voorbeeld) de xbox komt melden dat hij of zij geen xbox heeft.Niemand heeft daar iets aan.. Je kunt wel bijvoorbeeld (terug hetzelfde voorbeeld) als een PC gamer op het xbox forum vragen stellen als bijvoorbeeld waarom dat ze voor de Xbox hebben gekozen (wel in juiste topic dan) of mischien zeggen welke games jij wel al hebt gezien op die console en wat je er van vond. Dan is er plaats voor discussie en daar draait een forum rond! Very Happy (hierboven wordt gezegt: "mee eens" en "ja inderdaad" daar heb ik geen problemen mee dat is ook je mening geven, begrijp me hier niet verkeerd)

Ik ben blij dat niet meteen alle sfeer is weggevallen en nogmaals 'mes excuus' voor mijn eigen gedrag.

PS: als alles wat ik hier boven heb getypt al vermeld was dan heb ik het niet gezien, ik excuseer mij op voorhand al als dit overbodig was

uuh... jij zorgt er meestal ook voor dat we offtopic gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Houd je ontopic ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Houd je ontopic !   Houd je ontopic ! Icon_minitimedo jul 03 2008, 18:06

Als je echt mn uitleg zat bent en gewoon mn standpunt wil lezen: zie onderste regel!

Jah kerel maar als je niets meer als "ja dat is leuk" of "ja dat vind ik ook" post kun je ook niet offtopic gaan. Als ik iets over een game zeg probeer ik uitgebreid te zijn, ik heb nog niet veel anderen echt hun mening gezien. En natuurlijk ik ben een babbelaar op een forum. (en soms ook een beetje zat maarja als je afstudeert zuip je de hele vakantie door! xD) Als ik offtopic ga heeft het altijd iets met mn eigen post te maken of met een andere post.


Mensen geef je uitleg over dingen uitgebreider als 5 lettergrepen... What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
mccrash
Forum Member
mccrash


Aantal berichten : 195
Leeftijd : 31
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 25-06-08

Houd je ontopic ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Houd je ontopic !   Houd je ontopic ! Icon_minitimeza jul 05 2008, 07:40

Weet je wat ik niet snap?
Waarom als je offtopic gaat , gaat er slotje op?
verwijder gewoon die topic dan :S
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnmaffia.nl/specialcrime/
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

Houd je ontopic ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Houd je ontopic !   Houd je ontopic ! Icon_minitimeza jul 05 2008, 08:27

mccrash schreef:
Weet je wat ik niet snap?
Waarom als je offtopic gaat , gaat er slotje op?
verwijder gewoon die topic dan :S

Nou nee, want er staan in die topic misschien wel belangrijke ontopic berichten in !!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
Gesponsorde inhoud





Houd je ontopic ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Houd je ontopic !   Houd je ontopic ! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Houd je ontopic !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ultimategamers.nl  :: Mededelingen forum :: Mededelingen forum-
Ga naar: