Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Re: Wat vind jij de mooiste/beste films? do jul 17 2008, 14:50
nR schreef:
MattxOwn schreef:
Ooh, 300...
Is dat per die Sprata ofzo ? Zoja, dan heb ik de film gezien
huh? hoe bedoel je?
Das zo groep, van 300 mensen (sparta) ofzoiets, die gaan tegen hele grote rebellen enzo vechten toch ?
devils_son Forum Member
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 30 Woonplaats : Borculo Registration date : 15-07-08
Onderwerp: Re: Wat vind jij de mooiste/beste films? do jul 17 2008, 14:52
MattxOwn schreef:
nR schreef:
MattxOwn schreef:
Ooh, 300...
huh? hoe bedoel je?
Das zo groep, van 300 mensen (sparta) ofzoiets, die gaan tegen hele grote rebellen enzo vechten toch ?
Jaah,, dat zijn soldaten die als kind al getraind werden, en met 300 mensen dan tegen grieken ofzo gaan vechten.
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Wat vind jij de mooiste/beste films? do jul 17 2008, 15:45
MattxOwn schreef:
nR schreef:
MattxOwn schreef:
Ooh, 300...
huh? hoe bedoel je?
Ja, ze gaan op het einde dood die 300 mensen
devils_son Forum Member
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 30 Woonplaats : Borculo Registration date : 15-07-08
Onderwerp: Re: Wat vind jij de mooiste/beste films? do jul 17 2008, 16:19
Op het einde waren er al iets van 100 mensen dood,, er werden in het midden van de film al wat gedood.
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Wat vind jij de mooiste/beste films? do jul 17 2008, 16:24
devils_son schreef:
Op het einde waren er al iets van 100 mensen dood,, er werden in het midden van de film al wat gedood.
Klopt, dat een zoon van iemand werd vermoord dat was hard
devils_son Forum Member
Onderwerp: Re: Wat vind jij de mooiste/beste films? do jul 17 2008, 19:19
nR schreef:
devils_son schreef:
Klopt, dat een zoon van iemand werd vermoord dat was hard
Of zo'n man die onthoofd werd door een raar monster met zagen als handen,, dat was ook bruut:D
nR Moderator
Onderwerp: Re: Wat vind jij de mooiste/beste films? do jul 17 2008, 19:52
300 = gewoon bruut
ONTOPIC WEER PLEASE
FlaresX Forum Member
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 33 Woonplaats : LWD Registration date : 05-07-08
Onderwerp: Re: Wat vind jij de mooiste/beste films? za jul 19 2008, 18:57
nR schreef:
300 = gewoon bruut
ONTOPIC WEER PLEASE
ja bruut met un grafeinde..
kheb laatst The Happening in de bios gezien.. aparte film .. drm vet en Kung Fu Panda gedownload.. super nice, + veel humor
devils_son Forum Member
Onderwerp: Re: Wat vind jij de mooiste/beste films? za jul 19 2008, 19:43
FlaresX schreef:
nR schreef:
300 = gewoon bruut
ONTOPIC WEER PLEASE
kheb laatst The Happening in de bios gezien.. aparte film .. drm vet en Kung Fu Panda gedownload.. super nice, + veel humor
Kung Fu Panda lijkt mij geen flikker aan,, ik hou meer van horror en actie
FlaresX Forum Member
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 33 Woonplaats : LWD Registration date : 05-07-08
Onderwerp: Re: Wat vind jij de mooiste/beste films? za jul 19 2008, 19:54
devils_son schreef:
FlaresX schreef:
nR schreef:
300 = gewoon bruut
ONTOPIC WEER PLEASE
Ik houd van alles.. XD & Kung Fu Panda is nice XD
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Wat vind jij de mooiste/beste films? vr jul 25 2008, 03:33
FlaresX schreef:
devils_son schreef:
FlaresX schreef:
nR schreef:
300 = gewoon bruut
ONTOPIC WEER PLEASE
Ik houd van alles.. XD & Kung Fu Panda is nice XD
Kung Fu Panda leek mij grappig, ik dacht hem ook te downloaden xD
Wa over 300 werd gezegt, da had een mooi einde. Een film moet emoties opwekken. Dat is toch het felst als de personages die je hun leven volgt in de film dood gaan? Of zijn jullie eerder voor die onmogelijke films waarin het hoofdpersonage nooit doodgaat? Alhoevel de film 300 vond ik soms overdreven. Maar het verhaal is gebaseerd op het echte sparta (het trainen van kleine jongens tot moordwapens, het van een berg afsmijten van een baby die er niet sterk uitzag enzovoort) da vind ik altijd wel plezant aan een film.
Kung Pow is wel een heel grappige film, moet je gezien hebben.
Voor bij oorologsfilms vind ik Platoon eigelijk het mooist van al. En eigelijk het gruwelijkst.
Dan heb je nog Forrest Gump, prachtige film...
Eigelijk wou ik alleen da over Kung Fu Panda posten maja, er schoten mij allemaal zaken binnen xD
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Wat vind jij de mooiste/beste films?