Ultimategamers.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ultimategamers.nl

De Game Communicatie van Nederland. || Teamspeak ip : 85.92.128.59:8793
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stranglehold

Ga naar beneden 
+2
nR
MattxOwn
6 plaatsers
AuteurBericht
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimedi jul 08 2008, 21:07

Ik heb het spel al een tijdje, maar ben sinds 3 dagen echt bezig om hem uit te spelen.
En vandaag is het gelukt.
Het was leuk ik vind het spel alleen een beetje kort !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimedi jul 08 2008, 22:12

wat vond je van het spel dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimewo jul 09 2008, 07:36

nR schreef:
wat vond je van het spel dan?

Het was leuk ik vind het spel alleen een beetje kort.
Ik had nog wel meer ''levels'' verwacht, maar dit was het al.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
Exeptorsis
Forum newb
Exeptorsis


Aantal berichten : 10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 09-07-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimewo jul 09 2008, 10:34

MattxOwn schreef:
nR schreef:
wat vond je van het spel dan?

Het was leuk ik vind het spel alleen een beetje kort.
Ik had nog wel meer ''levels'' verwacht, maar dit was het al.

Een tegenvallen dus ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Main
Forum beginner



Aantal berichten : 20
Leeftijd : 29
Woonplaats : Roermond
Registration date : 03-07-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimewo jul 09 2008, 11:20

Ik d8 dat het een lelijk spel zou zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimewo jul 09 2008, 11:29

MattxOwn schreef:
nR schreef:
wat vond je van het spel dan?

Het was leuk ik vind het spel alleen een beetje kort.
Ik had nog wel meer ''levels'' verwacht, maar dit was het al.


dat is wel jammer
Terug naar boven Ga naar beneden
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimewo jul 09 2008, 12:27

Main schreef:
Ik d8 dat het een lelijk spel zou zijn Razz

Wat heeft dat met het ander te maken ?
Mij gaat het om hoe leuk het spel is etc,
Maar hoe het eruit ziet is inderdaad ook wel belangrijk maar dat staat niet op de 1e plaats vind ik ! Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimevr jul 11 2008, 17:19

Hangt ook af wat voor spel. Iets met veel ruimte moet meer op grafisch niveau bevatten vind ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
devils_son
Forum Member
devils_son


Aantal berichten : 156
Leeftijd : 29
Woonplaats : Borculo
Registration date : 15-07-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimedi jul 15 2008, 22:00

Waar gaat het spel over?
( Sorry, ik ken het spel niet. )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://massdestruction.borculo-webdesign.nl
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimedi jul 15 2008, 23:37

Lees het maar is door



Stranglehold 929776_610_1190370236155-STGR-Center




Wat krijg je als John Woo meewerkt aan een nieuwe game? Een spel dat stijf staat van de actie. Is dat genoeg om andere games in het genre te overtreffen? Rogier duikt de kogelregens in om het antwoord te vinden.


Het spel werd door John Woo omschreven als sequel van Hard Boiled in spelvorm (Stranglehold komt overigens ook naar het witte doek). De hoofdrol is weggelegd voor inspecteur Tequila die perfect is gemodelleerd naar Chow Yun Fat. Het leven van Tequila staat behoorlijk op zijn kop als hij terecht komt in een heftige strijd tussen twee zware criminelen. De inzet is zijn vrouw en dochter, die inmiddels zijn gekidnapt. Aan jou om dit tuig een lesje te leren. Voor je maar in de buurt komt, maak je een flinke reis door Hong Kong, naar de VS, voor je terugkeert voor de ultieme showdown.

Net zoals in Max Payne speelt het vertragen van de tijd de hoofdrol in Stranglehold. Deze Tequila Time stelt je in staat om de talloze vijanden in slow motion neer te maaien. Je kan deze stijlvolle tactiek op verschillende manieren gebruiken. De levels in Stranglehold zijn namelijk behoorlijk interactief. Rennen op railings, trappen, slingeren langs lampen; het kan allemaal in Stranglehold. Als je vijanden op stijlvolle manier weet neer te knallen, krijg je een bepaald aantal sterren. Deze kan je later gebruiken om extra’s te unlocken. Door mooie acties vul je ook de balk aan die je gebruikt om special moves mee uit te voeren.


Deze zogenaamde Tequila Bombs zijn erg handig. De meest simpele vult je levensbalk wat (erg handig overigens), met de drie andere kan je steeds harder uithalen met je wapens. Vooral Barrage, waarmee je in sneltreinvaart kogels afvuurt, werkt erg goed, zeker als vijanden zich proberen te verschuilen. De meest gelikte is ongetwijfeld de Spin Attack waarmee je als een waanzinnige om je heen schiet en daarmee iedereen in een bepaalde radius uitschakelt. Tussen alle actie door, wordt het verhaal verder vertelt via ingame cutscenes. Je kan niemand vertrouwen en het komt regelmatig voor dat je in een hinderlaag loopt, die je vervolgens door middel van een snelle Duel Minigame moet overleven. Dit werkt erg goed, ziet er leuk uit en je wordt niet afgestraft als het niet lukt. Tot nu toe klinkt Stranglehold als een gave, intense actiegame, maar naarmate de game vordert gaat die intensiteit wel wat verloren. Hoewel de omgevingen redelijk divers zijn, blijft de actie toch redelijk hetzelfde, waardoor het spel toch op en duur gaat vervelen.


De levels maken wel veel verschil, aangezien de stijl van de game toch flink verandert. De eerste locaties zijn vaak erg chaotisch, met tegenstanders die vanuit elke hoek en deur tevoorschijn komen. Er zijn dan vaak ook genoeg alternatieve manieren om vijanden uit te schakelen. Later zijn de schietpartijen meer gestructureerd (je ziet de versterkingen beter aankomen). De leuke extra methodes om groepen tegenstanders af te maken ontbreken echter. De bendeleden worden naarmate de game vordert steeds sterker, soms een beetje te. Wat wel vreemd is dat wanneer je Tequila Time gebruikt, vijanden wel redelijk makkelijk neergaan (terwijl je dezelfde hoeveelheid kogels gebruikt). Ondanks dat de game aan het eind flink omhoog schiet qua moeilijkheidsgraad (die kan je overigens ingame wel aanpassen) is de singleplayer van Stranglehold redelijk kort. Ik denk dat je er gemiddeld tussen de acht en tien uur mee bezig bent. Wie alle Achievements wil halen is overigens wel een stuk langer bezig. De multiplayer is helaas teleurstellend. De Tequila Time werkt niet echt lekker en de levels zijn niet echt geschikt voor spannende vuurgevechten. Het hele multiplayer verzandt al snel in het zielloos leegschieten van je wapens. Geen aanrader, en weet de spelduur van Stranglehold niet echt te verlengen.

Stranglehold is een vermakelijke actiegame die absoluut de stijl van John Woo’s films volgt. Het spel draait uiteraard om spectaculaire schietpartijen en die zijn dan ook overmatig aanwezig. Grafisch staat de game wel zijn mannetje, waarbij vooral cool is dat er zoveel stuk kan. In het begin wordt je dus zeker overweldigt door Stranglehold, maar naarmate de game vordert wordt dat toch zeker minder. De opbouw van de levels en stroom van vijanden wordt dan wel logischer, maar de extra interactieve mogelijkheden zijn dan wel schaarser. Het vertragen van de tijd (Tequila Time) wordt bij de pittigere tegenstanders een bittere noodzaak; wat soms wel tot absurde taferelen leidt. Helaas is de game niet erg lang (tussen de acht en tien uur), al zullen Achievement-jagers het spel meerdere keren moeten uitspelen. De multiplayer voegt helaas niks toe. Vooral geschikt voor de liefhebbers dus, maar geen game waarmee je echt lang bezig zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
devils_son
Forum Member
devils_son


Aantal berichten : 156
Leeftijd : 29
Woonplaats : Borculo
Registration date : 15-07-08

Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitimedi jul 15 2008, 23:48

Okeej:D, ik heb het doorgelezen en het verhaal bevalt me wel, ik ga dit spel cker een keer uitproberen, dankje voor de informatie Wink

-Aron king
Terug naar boven Ga naar beneden
http://massdestruction.borculo-webdesign.nl
Gesponsorde inhoud





Stranglehold Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranglehold   Stranglehold Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stranglehold
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stranglehold

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ultimategamers.nl  :: Console Gaming :: Xbox360-
Ga naar: