Waarom geen vrienden uitnodigen voor ultimategamers.nl?
3 plaatsers
Auteur
Bericht
devils_son Forum Member
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 30 Woonplaats : Borculo Registration date : 15-07-08
Onderwerp: Waarom geen vrienden uitnodigen voor ultimategamers.nl? wo jul 16 2008, 00:33
Ik vind dat we allemaal vrienden moeten uitnodigen voor deze site. En deze site op andere sites zetten is ook handig, zo hebben we meer kans dat er meer mensen op de forums komen, dan word het weer actiever hier.
-Aron
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Waarom geen vrienden uitnodigen voor ultimategamers.nl? wo jul 16 2008, 00:46
devils_son schreef:
Ik vind dat we allemaal vrienden moeten uitnodigen voor deze site. En deze site op andere sites zetten is ook handig, zo hebben we meer kans dat er meer mensen op de forums komen, dan word het weer actiever hier.
-Aron
Ik ga zorgen dat er na de Zomervakantie dat de 'Crew' een vergadering gaat houden, over hoe we actiever kunnen worden en hoe we aan meer leden kunnen komen
Laatst aangepast door nR op wo jul 16 2008, 00:56; in totaal 1 keer bewerkt
devils_son Forum Member
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 30 Woonplaats : Borculo Registration date : 15-07-08
Onderwerp: Re: Waarom geen vrienden uitnodigen voor ultimategamers.nl? wo jul 16 2008, 00:54
nR schreef:
devils_son schreef:
-Aron
Ik ga zorger dat er na de Zomervakantie dat de 'Crew' een vergadering gaat houden, over hoe we actiever kunnen worden en hoe we aan meer leden kunnen komen
Dat vind ik een heel goed idee;) Goed dat je dat doet.
-Aron
MattxOwn Webmaster/Oprichter
Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Re: Waarom geen vrienden uitnodigen voor ultimategamers.nl? wo jul 16 2008, 11:56
Is goed, doen we dan wel via teamspeak. Ik ben laaste tijd nooit meer op teamspeak. Zal ik nog wel ff keertje komen, beetje druk de laatste tijd
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Waarom geen vrienden uitnodigen voor ultimategamers.nl? wo jul 16 2008, 12:22
MattxOwn schreef:
Is goed, doen we dan wel via teamspeak. Ik ben laaste tijd nooit meer op teamspeak. Zal ik nog wel ff keertje komen, beetje druk de laatste tijd
Ok
MattxOwn Webmaster/Oprichter
Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Re: Waarom geen vrienden uitnodigen voor ultimategamers.nl? wo jul 16 2008, 12:24
nR schreef:
MattxOwn schreef:
Ok
Ik ben nu @ teamspeak
nR Moderator
Onderwerp: Re: Waarom geen vrienden uitnodigen voor ultimategamers.nl? wo jul 16 2008, 12:24
MattxOwn schreef:
nR schreef:
MattxOwn schreef:
Ok
Ik ben nu @ teamspeak
Ik kom ook wel ff
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Waarom geen vrienden uitnodigen voor ultimategamers.nl?
Waarom geen vrienden uitnodigen voor ultimategamers.nl?