Aantal berichten : 125 Leeftijd : 29 Woonplaats : Berkel Registration date : 24-06-08
Onderwerp: Online zijn. do jul 17 2008, 17:45
Zoals jullie hebben gezien ben ik een tijdje niet echt veel online geweest dat komt doordat ik het erg druk had . nu heb ik het weer minder druk dus zal ik weer vaker online zijn. posten zal ik niet veel doen omdat ik me meer bezig houd met: emoticon beheer, forum beheer, Het actief houden van het forum en de lay-out van het forum.
hierbij even kort verteld.
[-phlosion]
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Online zijn. do jul 17 2008, 18:03
Phlosion schreef:
Zoals jullie hebben gezien ben ik een tijdje niet echt veel online geweest dat komt doordat ik het erg druk had . nu heb ik het weer minder druk dus zal ik weer vaker online zijn. posten zal ik niet veel doen omdat ik me meer bezig houd met: emoticon beheer, forum beheer, Het actief houden van het forum en de lay-out van het forum.
[-phlosion]
daarvoor was je ook nog niet echt actief sorry hoor?
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Online zijn. ma jul 28 2008, 18:30
nR schreef:
Phlosion schreef:
[-phlosion]
daarvoor was je ook nog niet echt actief sorry hoor?
Da dacht ik ook (jah ik weet et nu moet ik nieveel zeggen xD) en waarom is hier een sticky van gemaakt?
mccrash Forum Member
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 32 Woonplaats : rotterdam Registration date : 25-06-08
Onderwerp: Re: Online zijn. di jul 29 2008, 00:53
vanaf 15 augustus tot 27 augustus ga ik naar spanje:D dus ben er ook niet dan!
iedereen prettige vakantie
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08