Ultimategamers.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ultimategamers.nl

De Game Communicatie van Nederland. || Teamspeak ip : 85.92.128.59:8793
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Goede game PC €700-€750

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
wrokarzzz
Forum newb
wrokarzzz


Aantal berichten : 1
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 20-07-08

Goede game PC €700-€750 Empty
BerichtOnderwerp: Goede game PC €700-€750   Goede game PC €700-€750 Icon_minitimezo jul 20 2008, 12:08

Ik heb een oude pc van mijn ouders gekregen en staat nu op mijn kamer. Maar dit ding is niet eens genoeg voor gta 1 Neutral . Ik heb dus zo'n €700-€750 gespaart. Ik heb hierbij zelf een pc bij elkaar gesteld, ik wil er de nieuweste games op kunne spelen, cod4 enz.

Intel COre 2 Duo Processor E8400........................................€159,-

Behuizing:
Antec Nine Hundred...........................................................€89,-

Moederbord:
Asus P5N32-E SLI+............................................................€139,-

Voeding:
Cooler Master ExtremePower 460W (Retail, Zwart)...................€49,-
(waarschijnlijk zit die al in de kast Smile )

Geluidkaart:
Creative X-Fi Xtreme Gamer (Retail)......................................€59,-

Grafische kaart:
MSI NX7600GT Heatpipe (Retail, TV-Out, VGA, DVI-I)..............€89,-

Harddisk:
Ontbreekt........................................................................€(100),-

Er ontbreekt nog wel wat aan, de kabels heb ik ook zo wel, maar ik weet niet zeker of dit allemaal op elkaar past , dus kunne jullie voor mij kijken wat er ontbreekt/vervangen moet worde? Wink

Alvast heel erg bedankt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.digitalplace.nl/
FlaresX
Forum Member
FlaresX


Aantal berichten : 121
Leeftijd : 33
Woonplaats : LWD
Registration date : 05-07-08

Goede game PC €700-€750 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede game PC €700-€750   Goede game PC €700-€750 Icon_minitimedi jul 22 2008, 19:20

hmm de E8400 heeft wel veel hitte probs word dr gezegd.. dus goede koeling is wel nodig Razz en RAM geheugen? 2GB? 4GB?, want met 1GB kom je dr niet.. 460W <- en of je daar genoeg aan hebt :\ hoeveel hardeschijven wil je btw?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.channydesign.nl/
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Goede game PC €700-€750 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede game PC €700-€750   Goede game PC €700-€750 Icon_minitimedo jul 24 2008, 21:13

Je hebt hem zelf in elkaar gestoken? Das duur, mss beter om te gamen maar als je bijvoorbeeld zoals ik doe een paket neemt in de aanbieding en daar het nodige bijsteekt. Dan kom je goedkoper uit. Ik heb een Acer met de laagste grafische kaart die je kan kopen, maar ik heb er gewoon een GeForce 7600 ingestoken (denkik xP) voor 150 euro en nu is die beter voor op te gamen als die van mn pa! (de zijne was duurder)
Hebben jullie daar in Nederland ook een Aldi? Die Medion pc's die ze daar verkopen werken goed voor lage prijzen (ongeveer het enige wat ik goed vind aan die winkel) je moet gewoon zorgen dat je er vroeg bij bent, meestal zijnze in een dag uitvegrkocht! xP Whoa ik ben weer bezig met mn zaagposts Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
FlaresX
Forum Member
FlaresX


Aantal berichten : 121
Leeftijd : 33
Woonplaats : LWD
Registration date : 05-07-08

Goede game PC €700-€750 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede game PC €700-€750   Goede game PC €700-€750 Icon_minitimevr jul 25 2008, 16:46

omg Neutral jij bent gek.. geen "kant en klare" pc kopen hoor.. kan je binnen een aantal maanden weer un nieuwe aanschaffen, die dingen zijn RUK! vooral MEDION komop -_-
je moet lkkr bij die E8400 etc blijven.. veel beter!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.channydesign.nl/
Gesponsorde inhoud





Goede game PC €700-€750 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede game PC €700-€750   Goede game PC €700-€750 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goede game PC €700-€750
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het goede voorbeeld.
» Game cam!
» Game filmpje css
» Waarom game jij ?
» Criminals the game online

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ultimategamers.nl  :: Gaming algemeen :: PC Algemeen-
Ga naar: