Ultimategamers.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ultimategamers.nl

De Game Communicatie van Nederland. || Teamspeak ip : 85.92.128.59:8793
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Xbox360 Live, Golden

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jevaitut
Forum newb



Aantal berichten : 2
Registration date : 27-07-08

Xbox360 Live, Golden Empty
BerichtOnderwerp: Xbox360 Live, Golden   Xbox360 Live, Golden Icon_minitimezo jul 27 2008, 12:33

Ik vind dat het netals de PS3, gratis moet worden. Dat vinden veel van toen ik in de proefmaand online ging spelen. Jullie tog ook?

woopwoop
Terug naar boven Ga naar beneden
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Xbox360 Live, Golden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox360 Live, Golden   Xbox360 Live, Golden Icon_minitimedo jul 31 2008, 05:44

Kijk ik ben al blij dat het voor elke game telt. Inplaatsvan zoals bij WoW, als je dat niet elke week uuren speelt is je geld er aan verspilt. Bij xbox heb je dan nog afwisseling. 60 euro is veel maar het is voor een heel jaar!

Ik zal het eens vergelijken met wat ik uitgeef aan roken, ik zal nemen dat ik 11 euro per week uitgeef aan sigaretten. Dit zijn ongeveer 2 pakjes Pall Mall van 5,50, dus dat zijn 2 keer 28 sigaretten. 56 sigaretten voor een week dat zijn er 8 per dag. Dit is ongeveer het getal dat ik zal gerookt hebben gemiddeld in de 3en half jaar dat ik nu rook. Sommigen dagen 1 sigaret sommige dagen zelfs 2! maar meestal rond de 8. Niet veel vergeleken met andere rokers in mijn directe omgeving.

Als ik dan deze berekening maak:

11euro/7dagen(in een week)*356(dagen in een jaar)=600euro op een halve cent na PER JAAR voor iets wat ik eigelijk niet meer wil doen. 60 euro per jaar lijkt mij dan even niet zoveel waarde te hebben... xD
De ps3 online dinges is mss gratis maar ik vind dat playstation slechter is in het online gaming-branche. Op de ps2 zoog het zo hard. Er was altijd iets mis met de servers elke game had een andere werkwijze van online te spelen. Vaak was het bij ea, vaak ook niet. Vaak zeer slechte laggy servers. Als je voor iets betaalt wordt het ook normaal gezien beter onderhouden. Als er iets te klagen valt over het betalen tegenover de kwaliteit van het online gamen met de xbox dan zal het wel te horen zijn. By the way xbox van microsoft is natuurlijk beter online en gemakkelijker te gebruiken met een pc sinds velen windows gebruiken. Online is de 360 the big boss en als ze daarvoor geen geld zouden vragen zouden ze wreed op hun kop zijn gevallen!

Maarja ik heb Ps3 nog niet online gezien dus als iemand mij tegen wil spreken... go ahead. Kan de wii eigelijk ook online? Daar weet ik niks over xD sh*t, niks meer om over door te rammelen! Razz

Pff ik ga stoppen, ik val bijna in slaap, ik ga een goei sigaretje roken xD whaha
Terug naar boven Ga naar beneden
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Xbox360 Live, Golden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox360 Live, Golden   Xbox360 Live, Golden Icon_minitimezo aug 10 2008, 11:41

Jevaitut schreef:
Ik vind dat het netals de PS3, gratis moet worden. Dat vinden veel van toen ik in de proefmaand online ging spelen. Jullie tog ook?

woopwoop

met je eens
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Xbox360 Live, Golden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox360 Live, Golden   Xbox360 Live, Golden Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Xbox360 Live, Golden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat is de beste console ?
» Jullie Xbox360 info !
» Ik ben aan het (ownen) @ Xbox360 - BATTLEFIELD BAD COMPANY !!
» Fable 2 is aangekondigd voor de XBox360.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ultimategamers.nl  :: Console Gaming :: Xbox360-
Ga naar: