Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Call of Duty (5): World at War wo jun 25 2008, 07:12
Game titel: Call of Duty: World at War Release Datum: Eind 2008 Ontwikkelaar: TreyArch Publiceerder: Activision Officiële website: www.callofduty.com Platform: PC, Xbox 360, PS3, Wii, NDS
Veel is er nog niet bekend van dit 5e deel in de Call of Duty serie. Het spel zal zich, in tegenstelling tot Call of Duty 4: Modern Warfare, weer afspelen in de Tweede Wereldoorlog. Ditmaal zul je echter niet alleen in Europa vechten, maar vooral in Japan. Verder zal Call of Duty: World at War dezelfde engine gebruiken als Call of Duty 4: Modern Warfare, wat betekend dat de game er zeer waarschijnlijk ook erg goed uit komt te zien en de systeemeisen ongeveer gelijk liggen aan die van Call of Duty 4: Modern Warfare. Ook zal de multiplayer veel op die van Call of Duty 4: Modern Warfare lijken, maar wel met eigentijdse perks en dergelijke.
De eerste screenshots van World at War:
Op de screens zien we vooral jungle-actige omgevingen wat ons sterk doet denken aan Vietnam. Ook zien we een wapen dat steeds meer in games terugkomt, namelijk de flamethrower die gegarandeert een favoriet gaat worden op online vlak. Maar niet alleen flamethrowers maken hun opwachting, ook Japanse katana's zullen beschikbaar zijn.
Trailers: Exclusive Debut Teaser HD Full Length Debut Trailer HD
Praat hier over dit nieuwe deel in de Call of Duty serie!
ernstvz Forum beginner
Aantal berichten : 37 Registration date : 24-06-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War wo jun 25 2008, 13:02
lijkt me cker een mooie game cod 2 vond ik ook al zo mooi maar ik hoop wel dat er weer een multyplayer komt waar je weer lvls kan zijn
mccrash Forum Member
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 32 Woonplaats : rotterdam Registration date : 25-06-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War wo jun 25 2008, 16:26
ik denk dat deze spel echt kicken wordt want ik heb 1 , 2 , 3 ,4 & 5 ga ik ook dan cker kopen
MattxOwn Webmaster/Oprichter
Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War do jun 26 2008, 08:05
mccrash schreef:
ik denk dat deze spel echt kicken wordt want ik heb 1 , 2 , 3 ,4 & 5 ga ik ook dan cker kopen
Oke, ik heb alleen 2 en 4 gespeeld en waarschijnlijk binnenkort ook 5
mccrash Forum Member
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 32 Woonplaats : rotterdam Registration date : 25-06-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War vr jun 27 2008, 19:55
Nou als 5 echt cool is dan ga ik dat spel zeker halen
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War za jun 28 2008, 14:30
Ik heb alleen de 1 en het uitbereidingspakket UO gehad voor ik CoD 4 begon te spelen. De 5 zou eigelijk de twee elementen, die ik uit beide games wil terugzien, samenvoegen! Van CoD 4: mooi om naar te kijken en heel uitgebreid! (+de rangen ik hoop dat die er ook zijn met de 5 zoals iemand al zei) En van CoDUO: WOII!!! Bij dit spel moet ik nog niet horen dat het geweldig is, ik ga het gewoonweg kopen!
i own u Forum beginner
Aantal berichten : 28 Registration date : 10-07-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War do jul 10 2008, 17:30
We hebben er zin in lijkt mij zeker vet cod 4 was al geweldig benieuwd wat ze met cod 5 inpetto hebben
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War do jul 10 2008, 21:23
i own u schreef:
We hebben er zin in lijkt mij zeker vet cod 4 was al geweldig benieuwd wat ze met cod 5 inpetto hebben
tja we zulle zien
FlaresX Forum Member
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 33 Woonplaats : LWD Registration date : 05-07-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War do jul 10 2008, 21:58
Het spel zal zich, in tegenstelling tot Call of Duty 4: Modern Warfare, weer afspelen in de Tweede Wereldoorlog. *woooeww..*
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War do jul 10 2008, 22:00
FlaresX schreef:
Het spel zal zich, in tegenstelling tot Call of Duty 4: Modern Warfare, weer afspelen in de Tweede Wereldoorlog. *woooeww..*
Dat klopt !
FlaresX Forum Member
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 33 Woonplaats : LWD Registration date : 05-07-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War do jul 10 2008, 22:04
MattxOwn schreef:
FlaresX schreef:
Dat klopt !
finally iemand die het met me eens is, de meesten zijn van COD4 de beste! moderne wapens.. -_- **sigh**
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War do jul 10 2008, 22:10
FlaresX schreef:
MattxOwn schreef:
FlaresX schreef:
Dat klopt !
finally iemand die het met me eens is, de meesten zijn van COD4 de beste! moderne wapens.. -_- **sigh**
cod is ook het meest van de Tweede wereldoorlog
FlaresX Forum Member
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War do jul 10 2008, 22:13
nR schreef:
FlaresX schreef:
MattxOwn schreef:
FlaresX schreef:
Dat klopt !
precies! dat is goed cod4 vind ik minder
nR Moderator
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War do jul 10 2008, 22:17
FlaresX schreef:
nR schreef:
FlaresX schreef:
MattxOwn schreef:
FlaresX schreef:
Dat klopt !
Cod 4 is een prima spel, maar Call of Duty's specialiteit is toch de 'tweede wereldoorlog'
FlaresX Forum Member
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War do jul 10 2008, 22:19
nR schreef:
FlaresX schreef:
nR schreef:
FlaresX schreef:
MattxOwn schreef:
FlaresX schreef:
Dat klopt !
Cod 4 is een prima spel, maar Call of Duty's specialiteit is toch de 'tweede wereldoorlog'
totally agrees!!
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War vr jul 11 2008, 17:30
FlaresX schreef:
nR schreef:
FlaresX schreef:
nR schreef:
FlaresX schreef:
MattxOwn schreef:
FlaresX schreef:
Dat klopt !
totally agrees!!
Ookal vond ik CoD UO, tot kort een van de beste spellen. Je moet toegeven. CoD 4 is een van de beste games op gebied van moderne wapens. Ik heb veel shooters gespeelt waarin de brute kracht en precisie van deze nieuwe wapens niet echt tot uiting komen! In CoD 4 is dit heel mooi gebracht! Nog altijd zou ik liever met een one shot rifle in de tweede wereldoorlog rondlopen als dan met een M4A1. Daarom zie ik zo hard uit naar CoD 5. Een game met de uitgebreidheid en grafische klasse van CoD 4. Maar dan in het geweldige en geweldadige WOII tijdperk van zijn voorlopers. Hmmmmmmm... heeft ben ik gewoon zo blij om hieraan te denken of heeft er iemand zojuist een kano in mn broekzak gestoken...
nR Moderator
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War vr jul 11 2008, 19:26
Jij en je uitleg haha
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War vr jul 11 2008, 21:45
nR schreef:
Jij en je uitleg haha
Ik lees het niet eens meer !
nR Moderator
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War vr jul 11 2008, 23:47
MattxOwn schreef:
nR schreef:
Jij en je uitleg haha
Ik lees het niet eens meer !
heb maar een stukje gelezen xD
devils_son Forum Member
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 30 Woonplaats : Borculo Registration date : 15-07-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War wo jul 16 2008, 00:10
Call of Duty 5 lijkt me geweldig,, ik heb al veel call of duty's gespeeld bij vrienden en thuis. Ik ga deze cker nog een keer kopen!
nR Moderator
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War wo jul 16 2008, 00:53
devils_son schreef:
Call of Duty 5 lijkt me geweldig,, ik heb al veel call of duty's gespeeld bij vrienden en thuis. Ik ga deze cker nog een keer kopen!
Cod 5 is nog niet uit heur
devils_son Forum Member
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 30 Woonplaats : Borculo Registration date : 15-07-08
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War wo jul 16 2008, 01:01
nR schreef:
devils_son schreef:
Cod 5 is nog niet uit heur
Dat wist ik niet
nR Moderator
Onderwerp: Re: Call of Duty (5): World at War wo jul 16 2008, 01:02
devils_son schreef:
nR schreef:
devils_son schreef: