Ultimategamers.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ultimategamers.nl

De Game Communicatie van Nederland. || Teamspeak ip : 85.92.128.59:8793
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!

Ga naar beneden 
+7
SirMonkeyBalls
Rune300
mccrash
ernstvz
larrgoo
Phlosion
MattxOwn
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimevr jun 27 2008, 21:12

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!

Ik heb momenteel :
PC
Laptop
Xbox360
Tv
Mobiel
iPod
Nintendo DS Lite

En jullie ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
Phlosion
Admin
Phlosion


Aantal berichten : 125
Leeftijd : 28
Woonplaats : Berkel
Registration date : 24-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimevr jun 27 2008, 22:11

Ik heb op mijn kamer:

WII
Nintendo DS lite
Wekker
Tv
En kapotte pc ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
larrgoo
Forum newb
larrgoo


Aantal berichten : 10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hasselt,Limburg,Belgie
Registration date : 23-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimeza jun 28 2008, 11:37

Ik heb 2 computers en 1 laptop en een TV + nog een mobiel
Terug naar boven Ga naar beneden
ernstvz
Forum beginner
ernstvz


Aantal berichten : 37
Registration date : 24-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimezo jun 29 2008, 14:58

PC
TV
IPOD
DVD
WII
XboX
PSP
GAMBOY COLOUR (LOL)


dat was het wel ...Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
mccrash
Forum Member
mccrash


Aantal berichten : 195
Leeftijd : 31
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 25-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimezo jun 29 2008, 17:30

ik heb.

- tv
- psp
- 2 pc`s
- radio
- ps2
- xbox360
- laptop

Niet veel want gebruik de helft bijna niet eens pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnmaffia.nl/specialcrime/
Rune300
Forum newb
Rune300


Aantal berichten : 14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhovenn
Registration date : 28-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimema jun 30 2008, 13:08

ik heb :

PC
- LAPTOP
- Xbox 360
- Nintendo DS Lite
- TV ( met DvD speler )
- Radio
- Mobiel
- Xbox ( normale )
- Ipod
- Psp
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimema jun 30 2008, 14:21

Als ik zo rondkijk zie ik:

-Mijn pcscherm natuurlijk en vooral mn toetsenbord sinds ik aant typpen ben Razz (Pc in het algemeen dus)

-Mijn n-gage die ik eigelijk niet gebruik (behalve voor die berichtjes naar die special someone natuurlijk... Razz

-Mijn Liefde van mn leven zie ik ook staan: mijn BC Rich Warlock, zeer mooie gitaar (electrische gitaren zijn ook electronica Razz) en natuurlijk mijn 50 euro kutversterker (normale versterkers kosten minstens 200 euro! Razz)

-Gameboy Advance (je mag zeggen wet je wil maar eigelijk is gameboy iets zeer mooi, zo simpel zo klein maar toch nog meer fun als je verwacht, ik speel zelfs nog soms op Pokemon voor de fun en om eens aan mn kindertijd e denken

-Ps2
-Ps1
-Xbox (maar die heb ik net weggegeven)
-Xbox 360
-tv die ik van dood familielid voor gereduceerde prijs heb gehad Razz
-de modum voor het draadloos internet
-de boiler is eigelijk ook electronica en die staad eigelijk ook in mn kast (als ik ooit niet meer post dan is die ontploft in mn slaap)
Terug naar boven Ga naar beneden
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimema jun 30 2008, 19:38

Tv
Pc
Xbox
Radio
Dvd
Wii
Mobiel
Terug naar boven Ga naar beneden
Phlosion
Admin
Phlosion


Aantal berichten : 125
Leeftijd : 28
Woonplaats : Berkel
Registration date : 24-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimema jun 30 2008, 20:44

Waarom heeft iedereen zoveel :O
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimema jun 30 2008, 21:02

Phlosion schreef:
Waarom heeft iedereen zoveel :O


Omdat... we nerds zijn? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimema jun 30 2008, 21:09

Phlosion schreef:
Waarom heeft iedereen zoveel :O

Het mag niet van mijn ouders beneden staan, dus moet het wel op mijn kamertje bounce!
Terug naar boven Ga naar beneden
Phlosion
Admin
Phlosion


Aantal berichten : 125
Leeftijd : 28
Woonplaats : Berkel
Registration date : 24-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimema jun 30 2008, 21:28

Tja dat is waar dat heb ik ook hoor scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimedi jul 01 2008, 14:38

Ja, in het begin bij mn Xbox 360 kon ik niet wachten tot als ik boven was om hem te instaleren, na een week bijna dag en nacht gamen waren mn ouders toch niet zo blij dat ze voor een week lang de tv niet hadden gezien... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimedi jul 01 2008, 15:06

SirMonkeyBalls schreef:
Ja, in het begin bij mn Xbox 360 kon ik niet wachten tot als ik boven was om hem te instaleren, na een week bijna dag en nacht gamen waren mn ouders toch niet zo blij dat ze voor een week lang de tv niet hadden gezien... Razz

Is dat niet iets te overdreven? banana
Terug naar boven Ga naar beneden
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimedi jul 01 2008, 15:51

Ik was heeel lang aant wachte op de 360, ik begon te spelen en vergat de tijd... een week lang... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimedi jul 01 2008, 16:17

SirMonkeyBalls schreef:
Ik was heeel lang aant wachte op de 360, ik begon te spelen en vergat de tijd... een week lang... Razz

Dat zal ik niet volkunnen houden:)
Terug naar boven Ga naar beneden
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimedi jul 01 2008, 16:44

Kijk voor mij is gamen net het zelfde als wat wiet is voor rastas... Gewoon lekker chillen, no pressure. En als je dan in die zengamingtrance komt, als je high bent van die headshots... als je die sweet sweet game-nirvana hebt bereikt... man dan kom je er maar op 3 manieren er uit:

-Je speelt na uuuuren het spel uit...

-Je zit een halve dag hetzelfde te doen omdat je niet verder graakt...

OF

-Je vriendinnetje belt of smst, dan laat je die controller gewoon spontaan vallen... behalve tijdens Halo 3 of CoD 4 dan graak je er niet uit.


Ik heb eens WoW gespeelt, ik dacht een uurtje te spelen, vanaf 12 uur, Ik had om 7 uur pas door (toen mn moeder mn kamer binnenkwem) dat ik niet was gestopt... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimedi jul 01 2008, 18:54

SirMonkeyBalls schreef:
Kijk voor mij is gamen net het zelfde als wat wiet is voor rastas... Gewoon lekker chillen, no pressure. En als je dan in die zengamingtrance komt, als je high bent van die headshots... als je die sweet sweet game-nirvana hebt bereikt... man dan kom je er maar op 3 manieren er uit:

-Je speelt na uuuuren het spel uit...

-Je zit een halve dag hetzelfde te doen omdat je niet verder graakt...

OF

-Je vriendinnetje belt of smst, dan laat je die controller gewoon spontaan vallen... behalve tijdens Halo 3 of CoD 4 dan graak je er niet uit.


Ik heb eens WoW gespeelt, ik dacht een uurtje te spelen, vanaf 12 uur, Ik had om 7 uur pas door (toen mn moeder mn kamer binnenkwem) dat ik niet was gestopt... Razz

Soms ben ik een 'clanwar' op Counter strike source, rond etens tijd dan roept me moeder mij dat ik moet eten, terwijl ik nog midden in een battle zit. Dan kom ik pas over een half uurtje beneden en dan is het eten koud.
Je kan ook niet zo midden in de battle weggaan en je clanmaten in de steek laten toch :d
Terug naar boven Ga naar beneden
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimedi jul 01 2008, 19:04

Dat zou lullig zijn xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimedi jul 01 2008, 20:24

Ja dat mag niet, maar in mijn post was ik over WoW bezig en ik bedoelde van 12 uur middernacht tot 7 uur 's morgens Razz dat bedoel ik bij het zengamen! drunken

Maarja soms kan je er niet onderuit en moet je echt weg tijdens een war, maar dat is het minst netjes wat je kan doen tijdens een war!
Terug naar boven Ga naar beneden
Phlosion
Admin
Phlosion


Aantal berichten : 125
Leeftijd : 28
Woonplaats : Berkel
Registration date : 24-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimedi jul 01 2008, 22:44

Damn dan was je zeker wel moe de volgende ochtend?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn


Aantal berichten : 460
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 22-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimedi jul 01 2008, 22:45

Phlosion schreef:
Damn dan was je zeker wel moe de volgende ochtend?

Lijkt me wel...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ultimategamers.nl
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimedi jul 01 2008, 22:54

Kan haast niet anders
Terug naar boven Ga naar beneden
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant)
Registration date : 28-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimewo jul 02 2008, 00:07

Nee ik was niet moe, je bent alleen moe als je biologische klok zegt dat je moe bent, zo ben je altijd moe als je opstaat! Razz Maar toen was ik echt klaarwakker! Ik geloofde het zelf niet, mn reserves waren vrij derdoor maar mn hersens dachten gewoon "het is dag!" daarom voelde ik me niet moe. Razz

Ik ben ooit eens 3 hele dagen opgebleven (dus 3 nachten opgebleven) niet om te gamen, maar ik had gewoon geen zin in slapen. Ik begon een dag en deed er dan nog bij voor te experimenteren. Het was zelfs tijdens een schoolweek! En ik moet zeggen ik ben altijd loom in de klas geweest, na die drie dagen was ik actiever dan ooit! Ik heb er geen verklaring voor maar toen ik terug ging slapen sliep ik terug heel normaal! En de loome sloomheid kwam terug... :S Razz Moeten jullie ook eens proberen, zo lang wakkerblijven, dan weet ik of het gewoon aan mij ligt. banana Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
nR
Moderator
nR


Aantal berichten : 492
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Registration date : 30-06-08

Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitimewo jul 02 2008, 01:10

SirMonkeyBalls schreef:
Nee ik was niet moe, je bent alleen moe als je biologische klok zegt dat je moe bent, zo ben je altijd moe als je opstaat! Razz Maar toen was ik echt klaarwakker! Ik geloofde het zelf niet, mn reserves waren vrij derdoor maar mn hersens dachten gewoon "het is dag!" daarom voelde ik me niet moe. Razz

Ik ben ooit eens 3 hele dagen opgebleven (dus 3 nachten opgebleven) niet om te gamen, maar ik had gewoon geen zin in slapen. Ik begon een dag en deed er dan nog bij voor te experimenteren. Het was zelfs tijdens een schoolweek! En ik moet zeggen ik ben altijd loom in de klas geweest, na die drie dagen was ik actiever dan ooit! Ik heb er geen verklaring voor maar toen ik terug ging slapen sliep ik terug heel normaal! En de loome sloomheid kwam terug... :S Razz Moeten jullie ook eens proberen, zo lang wakkerblijven, dan weet ik of het gewoon aan mij ligt. banana Razz

Wat ging je dan in de nacht doen?
Ik zal me dan kapot vervelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!   Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat voor elektronica hebben jullie op je kamer ?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ultimategamers.nl  :: Offtopic Fora :: Elektronica-
Ga naar: