Aantal berichten : 19 Leeftijd : 30 Woonplaats : Krimpen aan de Lek Registration date : 24-06-08
Onderwerp: MoH;AA clan za jun 28 2008, 12:24
Zoek jij een actieve, skilled clan? Voeg me dan toe op xfire ; thommeh1234
De clan heeft :
- 1 private server - 1 teamspeak server - high skilled members - actieve members
Soms spelen we ook cups mee, vorrige keer kwamen we in de halve finale van de cup.
DMW + TEAMSPEAK IS VERPLICHT, KIJK BIJ DOWNLOADS HOE JE ER AAN KOMT!
Ik hoor het wel.
Greetz, Thommeh
larrgoo Forum newb
Aantal berichten : 10 Leeftijd : 33 Woonplaats : Hasselt,Limburg,Belgie Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: MoH;AA clan za jun 28 2008, 12:32
Wat is de site van je mohaa clan ?
Thommeh Forum beginner
Aantal berichten : 19 Leeftijd : 30 Woonplaats : Krimpen aan de Lek Registration date : 24-06-08
Onderwerp: Re: MoH;AA clan za jun 28 2008, 12:38
Site vinden wij overbodig. Dus wij hebben geen site.
ernstvz Forum beginner
Aantal berichten : 37 Registration date : 24-06-08
Onderwerp: Re: MoH;AA clan za jun 28 2008, 18:22
ik speel dit spel niet :S
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: MoH;AA clan za jun 28 2008, 18:27
Thommeh schreef:
Site vinden wij overbodig. Dus wij hebben geen site.
Site is nooit overbodig, een site is heel waardevol aan een clan. Daarop kan je schrijven hoe je clan tewerk gaat, wat de regels en de verwachtingen zijn in de clan, wie de leden zijn enzovoort. Als je dat hebt moet je bij recruits alleen verwijzen naar de site en moet je ze niet elke keer uitleggen hoe je clan tewerk gaat. Trouwens naast dat aspect hebben veel goede, vooral de proffesionele, een clansite. Met clansite kom je proffesioneler over tot mogelijke recruten.
MattxOwn Webmaster/Oprichter
Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Re: MoH;AA clan za jun 28 2008, 18:32
Ben het met je eens !
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: MoH;AA clan za jun 28 2008, 18:36
Ik heb op CoD 4 een application gepost op een clanstie/forum. Ik heb nog eens niet in game tegen de leiders ofzo moeten praten. De site werd gemeld door de console. Op de site werd gezegt watvoor mensen ze zochten, met ts enzo..., hoeveel mensen ze zochten. op het forum kon je lezen wat de leden tegen elkaar zwansde, dus je kan heel gemakkelijk zien wie er in de clan zit en wat ze willen.
Thommeh Forum beginner
Onderwerp: Re: MoH;AA clan za jun 28 2008, 19:18
Dat slaat nergens op.. Een beetje clan kent elkaar, heeft geen site nodig.. voor je leden en je wars.. ga je gewoon naar clanbase.com dus dat is gewoon bullshit ;D
SirMonkeyBalls Moderator
Onderwerp: Re: MoH;AA clan za jun 28 2008, 19:29
Ja das een andere optie das wel waar, maar een site is toch niet overbodig.
EDIT: Btw, op clanbase staat toch niet alle info? (extra info die ik bedoel als bevoorbeeld wat voor soort leden de clan heeft) Heb al clanbase account gehad enzo...