Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt vr jul 04 2008, 08:21
mccrash schreef:
Maurice Als je zo door gaat Kan je wel Smak Geld mee verdienen hoor
Maar ik ken heel veel mensen die Met photoshop een site bouw?
eens kijken of jij dat ook doet?
Want deze site is geloof ik niet van photoshop anders was dat reclame gedoe helemaal onder niet van free forum gedoe
Om er even op in te gaan, voordat ik een slotje doe. De website is uit photoshop gemaakt. Dit forum is gewoon gratis aangemaakt... dus ? Wat boeid dat beetje reclame ? Het gaat om de inhoud van het forum en de sfeer en niet om hoe het eruit ziet, ik ben zelf zeer tevreden met de website + forum.
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt vr jul 04 2008, 12:04
MattxOwn schreef:
mccrash schreef:
Want deze site is geloof ik niet van photoshop anders was dat reclame gedoe helemaal onder niet van free forum gedoe
Om er even op in te gaan, voordat ik een slotje doe. De website is uit photoshop gemaakt. Dit forum is gewoon gratis aangemaakt... dus ? Wat boeid dat beetje reclame ? Het gaat om de inhoud van het forum en de sfeer en niet om hoe het eruit ziet, ik ben zelf zeer tevreden met de website + forum.
mee eens! en het word ook met de dag gezelliger hier
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt vr jul 04 2008, 13:01
Ik zie dat hier nog altijd geen slotje opstaat, is hier een reden voor? Ik dacht het te doen, maar ik vraag het toch maar even.
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt vr jul 04 2008, 14:37
MattxOwn schreef:
mccrash schreef:
ff beter je ogen gebruiken
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt za jul 05 2008, 14:11
nR schreef:
MattxOwn schreef:
mccrash schreef:
ff beter je ogen gebruiken
Ja weet ik maar ik dacht dat hij bedoelde dat hij die post nog wou neerzetten voor hij het slotje er op deed. Allé zo komt het over...
Wesleydp Forum lid
Aantal berichten : 64 Woonplaats : Werkendam Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt vr jul 11 2008, 20:59
Achja ik snap ook niet waarom een slotje, we zijn toch goed aan het discussieren? Laten we zo doorgnaan
devils_son Forum Member
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 30 Woonplaats : Borculo Registration date : 15-07-08
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt wo jul 16 2008, 00:08
Maurice je bent goed in avatar's maken, joh;) Stoere avatar
-Aron
MattxOwn Webmaster/Oprichter
Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt wo jul 16 2008, 12:08
Niet alleen in avatars hoor
www.mijndesigns.nl
devils_son Forum Member
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 30 Woonplaats : Borculo Registration date : 15-07-08
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt wo jul 16 2008, 17:33
MattxOwn schreef:
Niet alleen in avatars hoor
www.mijndesigns.nl
Stoerr,, ik kijk zo ff;)
-Aron
devils_son Forum Member
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt wo jul 16 2008, 17:35
Hahah, dat filmpje bij: criminals loco is lolxD Mooi designs;)
-Aron
devils_son Forum Member
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt wo jul 16 2008, 17:36
Design je al vanaf je 9e! Wow.
-Aron
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt wo jul 16 2008, 20:25
Uuuh. ja ? Hoezo ?
devils_son Forum Member
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt wo jul 16 2008, 20:26
MattxOwn schreef:
Uuuh. ja ? Hoezo ?
Ik vind dat knap dat j vanaf je 9e al designt
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt wo jul 16 2008, 20:27
H O B B Y !!
En ik verdien er nog mee ook.
www.mauricevisser.eu >> Portfolio allemaal website's die ik gemaakt heb
devils_son Forum Member
Onderwerp: Re: Avatar voor mij gemaakt wo jul 16 2008, 20:28