Aantal berichten : 14 Leeftijd : 30 Woonplaats : Eindhovenn Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Mopp(en) ma jun 30 2008, 13:03
Neus peuteren Hoe peutert een Belg in zijn neus? Antw: Hij maakt met zijn vingers een rondje om zijn neus en zegt: "Kom er uit, je bent omsingeld!"
Vooruitgang Er komt een man bij de dokter. De man schrijft op een briefje: Dokter ik kan niet meer praten! De dokter denkt na en zegt leg je hand eens op tafel. De man doet het En de dokter pakt een hamer en slaat KEIHARD op de vinger van de man En de man zegt: AAAA!!! Dokter: o goed zo morgen de Letter B!!
Duizenden spookrijders Er rijdt een man op de A2 van Eindhoven naar Tilburg hij hoort op de radio dat er op de A2 een spookrijder is gesignaleerd. De man zegt: grappig ik zie er wel duizenden
MattxOwn Webmaster/Oprichter
Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Re: Mopp(en) ma jun 30 2008, 13:22
Rune300 zit in de klas. Zegt de docent : Gatver, ga je tanden eens poetsen man, ik zie wat je vanochtend heb gegeten ! Rune300 : Wat dan ? Docent : Pindakaas met hagelslag. Rune300 : FOUT ! Dat was van 3 dagen terug !
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Mopp(en) ma jun 30 2008, 13:27
Rune300 schreef:
Neus peuteren Hoe peutert een Belg in zijn neus? Antw: Hij maakt met zijn vingers een rondje om zijn neus en zegt: "Kom er uit, je bent omsingeld!"
Vooruitgang Er komt een man bij de dokter. De man schrijft op een briefje: Dokter ik kan niet meer praten! De dokter denkt na en zegt leg je hand eens op tafel. De man doet het En de dokter pakt een hamer en slaat KEIHARD op de vinger van de man En de man zegt: AAAA!!! Dokter: o goed zo morgen de Letter B!!
Duizenden spookrijders Er rijdt een man op de A2 van Eindhoven naar Tilburg hij hoort op de radio dat er op de A2 een spookrijder is gesignaleerd. De man zegt: grappig ik zie er wel duizenden
Zo peuter ik mijn neus helemaal niet!!!... Ik doe dat doordachter, ik steek er een paar legermannetjes uit de speelgoedwinkel in om mn snot nog meer af te schrikken!