Ultimategamers.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ultimategamers.nl

De Game Communicatie van Nederland. || Teamspeak ip : 85.92.128.59:8793

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Counterstrike source!

Ga naar beneden 
+2
nR
mccrash
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
mccrash
Forum Member
mccrash

Aantal berichten : 195
Leeftijd : 32
Registration date : 25-06-08

Counterstrike source! Empty
BerichtOnderwerp: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 16:14

Wil jij weten wat counterstrike source is lees dit :

Counter-Strike (CS) is een zeer populaire teamgebaseerde tactische first person shooter. Het spel kwam in juli 1999 uit als een modificatie (mod) van het computerspel Half-Life. In 2000 was versie 1.0 bereikt en werd het een officiële mod van Half-Life. Het spel werd in 2004 ook nog overgezet naar de Xbox maar bereikte hier veel minder succes. Inmiddels is er een kleine serie Counter-Strike spellen die bestaat uit de oorspronkelijke versie, Counter-Strike: Condition Zero en Counter-Strike: Source.

In het spel zijn er twee groepen spelers die het tegen elkaar opnemen, de "Terrorists" (Terroristen) en de "Counter-Terrorists" (Antiterreureenheid). Het spel speelt zich af in een wereld die in het spel een "map" heet. Winnen kan door de gehele tegenpartij uit te schakelen, of door doelstellingen (objectives) te behalen.

De afgelopen jaren is Counter-Strike de meest gespeelde first person shooter geweest, in 2002 waren er meer dan 30,000 servers en vaak meer dan 60.000 spelers online. Tegenwoordig zijn er meer dan 80,000 spelers en meer dan 40,000 servers online. Maandelijks worden door 2.3 miljoen spelers bijna 4 miljard minuten gespeeld. In 1999 kwam de eerste publieke versie online, het feit dat Counter-Strike sinds die tijd mateloos populair is kan bijzonder worden genoemd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnmaffia.nl/specialcrime/
nR
Moderator
nR

Aantal berichten : 492
Leeftijd : 33
Registration date : 30-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 18:15

Wie van shooters houd moet dit echt spelen!
Je hebt veel keuze's van maps enzovoort.
Je kan skins enzo downloaden.
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn

Aantal berichten : 460
Leeftijd : 30
Registration date : 22-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 18:18

nR schreef:

Oke, ik heb het spel toevallig hier liggen.
Maarja, heb het ooit gespeeld vond het toen niet zo leuk.
Kan misschien aan de server MOD liggen ?

Ik zal eens even in een andere server gaan, kijken hoe het dan is. Wink
http://www.ultimategamers.nl
nR
Moderator
nR

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 18:28

Er zijn veel mappen, kan het misschien aan liggen dat je het niet leuk vond omdat je in een 'raare' map zat

Je kant het voor jezelf ook mooi maken!
Je kan skins download, dan krijg je bijvoorbeeld andere wapens, pakken enzo.

Dit kun je allemaal download op : http://www.fpsbanana.com
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 18:34

nR schreef:
Er zijn veel mappen, kan het misschien aan liggen dat je het niet leuk vond omdat je in een 'raare' map zat

Je kant het voor jezelf ook mooi maken!
Je kan skins download, dan krijg je bijvoorbeeld andere wapens, pakken enzo.

Dit kun je allemaal download op : http://www.fpsbanana.com

Bedankt, zal even op de website gaan kijken.
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls

Aantal berichten : 222
Leeftijd : 34
Registration date : 28-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 18:45

MattxOwn schreef:
nR schreef:

Oke, ik heb het spel toevallig hier liggen.
Maarja, heb het ooit gespeeld vond het toen niet zo leuk.
Kan misschien aan de server MOD liggen ?

Ik zal eens even in een andere server gaan, kijken hoe het dan is. Wink

Hij heeft gelijk volgens mij, maar er zijn er wel die het spel niet graag spelen. Ik weet niet waarom maar je zal er moeten voor zijn denkik. Ik ken mensen die het 5 minuten spelen en dan zegge, fuck off wa ne brol. Andere mensen dan zien het 5 seconden en beginnen te flippen! banana
Ikzelf vind dat dit spel enorm veel variatie heeft en veel ruimte voor nieuwigheden en mods zoals de zombie mod, die is best lache. drunken
Ik heb CS Condition Zero en CS Source, de eerste was grafisch slecht, maarja het spel is er al langer dan gisteren. CSS was grafisch veel beter. Niet echt zoveel nieuws, maar dat zou mss het spel verkl*ten... Razz
Samengevat LEKKER!
Phlosion
Admin
Phlosion

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 29
Registration date : 24-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 19:02

Ik heb het ook heel ff een dagje gespeeld maar vond het spel niet echt zo Wink
nR
Moderator
nR

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 19:30

Het moet je gewoon liggen!
MattxOwn
Webmaster/Oprichter
Webmaster/Oprichter
MattxOwn

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 19:30

nR schreef:

Inderdaad.
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 19:38

MattxOwn schreef:
nR schreef:

Inderdaad.

Mij lag et, zooo nice, ik ben nog altijd verdrietig dat ik het niet meer kan spelen... Sad maarja gelukkig is er CoD 4 om de pijn te verzachten! banana
nR
Moderator
nR

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 19:40

SirMonkeyBalls schreef:
MattxOwn schreef:
nR schreef:

Inderdaad.

Mij lag et, zooo nice, ik ben nog altijd verdrietig dat ik het niet meer kan spelen... Sad maarja gelukkig is er CoD 4 om de pijn te verzachten! banana

Hoezo kun je het niet meer spelen?
Phlosion
Admin
Phlosion

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 20:14

Ja CoD is wel super vet
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 20:16

nR schreef:
SirMonkeyBalls schreef:
MattxOwn schreef:
nR schreef:

Inderdaad.

Ik heb denkik een bug of iets ik weet het niet, ik eb al naar alles gezocht voor weken lang, zoveel fora's (hehe ik schrijf het weeral juist! Razz) afgegaan en nergens vond ik het antwoord. Vond ik het antwoord, dan was het nog niet opgelost! :S Het probleem is dat als ik een game join ik na 20 seconden ofzo de poppetjes niet meer zie. Ik zie nog alleen de uitrusting (granaten enzo) en de geweren. Dus ik zie gewoonweg granaten en geweren door de lucht zweven, dat is niet meer gamebaar. Dit probleem leek veel voor te komen omdat er toch werd over gepraat op de gamefora maar alle oplossingen gaven me alleen maar hoop. Niets loste mijn probleem op en das al mss een jaar geleden dat ik nog eens css heb gespeelt! Sad
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 20:17

Phlosion schreef:
Ja CoD is wel super vet

CoD is zooooo nice, echt ben er nog altijd niet goed van! Razz Maar het vervangt mijn css niet! Sad
nR
Moderator
nR

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 20:21

SirMonkeyBalls schreef:
nR schreef:
SirMonkeyBalls schreef:
MattxOwn schreef:
nR schreef:

Inderdaad.

Ik heb denkik een bug of iets ik weet het niet, ik eb al naar alles gezocht voor weken lang, zoveel fora's (hehe ik schrijf het weeral juist! Razz) afgegaan en nergens vond ik het antwoord. Vond ik het antwoord, dan was het nog niet opgelost! :S Het probleem is dat als ik een game join ik na 20 seconden ofzo de poppetjes niet meer zie. Ik zie nog alleen de uitrusting (granaten enzo) en de geweren. Dus ik zie gewoonweg granaten en geweren door de lucht zweven, dat is niet meer gamebaar. Dit probleem leek veel voor te komen omdat er toch werd over gepraat op de gamefora maar alle oplossingen gaven me alleen maar hoop. Niets loste mijn probleem op en das al mss een jaar geleden dat ik nog eens css heb gespeelt! Sad

Dan mis je files, ik zal het helemaal verwijderen en dan weer installeren.

En anders post je even op gamelux.nl, hier zijn veel mensen die op dat gebied veel verstand van hebben

suc6
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 20:27

Ik heb er lang genoeg naar gezocht, ik snap niet wat er mis is ik heb meer dan een keer css van mn pc gesmeten en hetdan terug geïnstalleerd. Mischien meer als 10 keer. Ik heb zelfs alles van mn pc gesmeten en er terug opgezet, nog steeds niks. Ik zal er zonder moeten, hoefel het ook pijn doet aan het hartje... Sad
Mss als ik nieuwe pc koop dat het wel lukt, anders ligt het op een of andere manier aan de CD, mss heeft iemand er ooit een magneet op geplakt?... tongue
Phlosion
Admin
Phlosion

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 20:29

Cd's gaan na loop van tijd raar doen ja had ik ook met een spelletje Sad
Tjaa opnieuw branden Question
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 20:35

Branden? Pff ik ga niet beginnen met gamez beginnen te branden, daar weet ik niks van, DVD's downloaden en branden doe ik genoeg. Razz Maar games heb ik nooit gedaan en wil ik ook niet achter zoeken... Razz Anders ga ik een nieuw kopietje hale, de prijs zal nu wel ferm gedaalt zijn.
Phlosion
Admin
Phlosion

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 20:38

Ja dat zal wel Very Happy
nR
Moderator
nR

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 20:47

uhm, als je Css opnieuw wilt installeren heb je geen cd nodig hoor
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 20:58

Wel als je alles er vanaf smijt, of je begint het van steam te downloaden en dat duurt mij mij UUUUREN. Ik denk toch dat het zo gaat, al een jaar geleden weetje... Razz
nR
Moderator
nR

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 21:02

Nee, je kan steam download op : steampowered.com
En je hebt alleen je cd key nodig.
Als je op je steamaccount zit kun je het waarschijnlijk zo weer downloaden
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 21:05

Ja maar steam heb ik, maar als ik dan met die key langs steam begin te downloaden dan duurt dat uren, ik denk dat ik dat ook al heb gedaan. Maar ik heb echt alles gedaan wat ik kon... Toch bedankt voor de hulp. Vooral van nR, goed actief op het forum van dag één, ga zo door! Wink
nR
Moderator
nR

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 21:07

SirMonkeyBalls schreef:
Ja maar steam heb ik, maar als ik dan met die key langs steam begin te downloaden dan duurt dat uren, ik denk dat ik dat ook al heb gedaan. Maar ik heb echt alles gedaan wat ik kon... Toch bedankt voor de hulp. Vooral van nR, goed actief op het forum van dag één, ga zo door! Wink

Wel jammer dat je het opgeeft ( voor een vet mooi spel )
Want ik weet bijna zeker dat je het probleem op kan lossen
SirMonkeyBalls
Moderator
SirMonkeyBalls

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitimema jun 30 2008, 21:18

Ik vind het ook een schande dat ik de moeite niet meer wil doen... Maarja tis ook al wel een tijd geleden, toen het pas zo was flipte ik echt Mad ik moest en zou css terug krijgen. Maarja na een jaar denk je zo van, sh** ik heb er geen zin in om er weer veel moeite aan te doen. Mss ooit als ik terug zin heb.

...
Nu begin ik het zelf heel spijtig te vinden! Sebiet ben ik weer bezig met te zoeken! Razz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Counterstrike source!   Counterstrike source! Icon_minitime

Counterstrike source!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Counter strike source 'pro' movie
» CounterStrike of ander Multiplayer shooter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ultimategamers.nl  :: Gaming algemeen :: PC Gaming-
Ga naar: