Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 21:22
SirMonkeyBalls schreef:
Ik vind het ook een schande dat ik de moeite niet meer wil doen... Maarja tis ook al wel een tijd geleden, toen het pas zo was flipte ik echt ik moest en zou css terug krijgen. Maarja na een jaar denk je zo van, sh** ik heb er geen zin in om er weer veel moeite aan te doen. Mss ooit als ik terug zin heb.
... Nu begin ik het zelf heel spijtig te vinden! Sebiet ben ik weer bezig met te zoeken!
Ik hoop dat het je lukt, als je beetje post op game forums zijn er vast wel mensen die je kunnen helpen
Phlosion Admin
Aantal berichten : 125 Leeftijd : 29 Woonplaats : Berkel Registration date : 24-06-08
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 21:24
Ik heb ook een tijdje steam gehad en ja het downloaden duurde uren
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 21:26
nR schreef:
SirMonkeyBalls schreef:
Ik vind het ook een schande dat ik de moeite niet meer wil doen... Maarja tis ook al wel een tijd geleden, toen het pas zo was flipte ik echt ik moest en zou css terug krijgen. Maarja na een jaar denk je zo van, sh** ik heb er geen zin in om er weer veel moeite aan te doen. Mss ooit als ik terug zin heb.
... Nu begin ik het zelf heel spijtig te vinden! Sebiet ben ik weer bezig met te zoeken!
Ik hoop dat het je lukt, als je beetje post op game forums zijn er vast wel mensen die je kunnen helpen
Dankje, ik denk dat ik dat ook zal doen, maar nu even niet (Centerparks) ik ga in de tuinstoel ligge samen met mijn vrienden Mevrouw Stella Artois en Meneer Sigaret von Pall Mall.
SirMonkeyBalls Moderator
Aantal berichten : 222 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zoutleeuw (Belgie, Vlaams-Brabant) Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 21:28
Phlosion schreef:
Ik heb ook een tijdje steam gehad en ja het downloaden duurde uren
Ja Steam is voor de rest zeer makkelijk vind ik, in game is het ook zeer makkelijk. Maar de downloadsnelheid is zeer ***...
Phlosion Admin
Aantal berichten : 125 Leeftijd : 29 Woonplaats : Berkel Registration date : 24-06-08
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 21:30
Ja daarom gebruik ik het ook niet meer
@SirMonkeyBalls: Niet dubbel posten he Grapje ik weet al waarom je deed deze keer sta ik het toe
nR Moderator
Aantal berichten : 492 Leeftijd : 33 Woonplaats : Deventer Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 22:04
bij mij duurt het maar drie kwartier, vind ik zelf niet echt langzaam hoor
SirMonkeyBalls Moderator
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 22:05
Ik ben een mod hier ik ga niet express dubbel posten!!
mccrash Forum Member
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 32 Woonplaats : rotterdam Registration date : 25-06-08
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 22:06
tja ik speel heel lang counterstrike source Ik speel nu bijna Nooit af & toe
want ja werk & wijven ga voor :$
nR Moderator
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 22:12
mccrash schreef:
tja ik speel heel lang counterstrike source Ik speel nu bijna Nooit af & toe
want ja werk & wijven ga voor :$
Klopt, dat heb ik ook. Maar speel nog wel rond 50 uur in de week
Phlosion Admin
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 22:13
Zoveel
OffTopic: Wow in dit topic is al zoveel gepost
MattxOwn Webmaster/Oprichter
Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 22:15
Phlosion schreef:
Zoveel
Mwha, valt wel mee toch ? Wacht maar als we bekender zijn en actiever, dan word dit normaal !
nR Moderator
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 22:19
Phlosion schreef:
Zoveel
dat is nog niets :d
ik ken ook een paar no lifers die gewoon rond 120 uur in de week spelen.
SirMonkeyBalls Moderator
Onderwerp: Re: Counterstrike source! ma jun 30 2008, 23:45
Toen ik aant game was op css speelde ik belange niet zoveel, ik ben meer een recreatieve gamer. Ik heb geen verlangens om echt te ownen.
SirMonkeyBalls Moderator
Onderwerp: Re: Counterstrike source! di jul 01 2008, 03:35
Phlosion schreef:
Ja daarom gebruik ik het ook niet meer
@SirMonkeyBalls: Niet dubbel posten he Grapje ik weet al waarom je deed deze keer sta ik het toe
Ookal zou ik moeite doen en dubbelposten, wat maakt het uit, nR gaat ons zo te zien allebij inhalen! Btw, voor alle duidelijkheid, ik ben hier om te helpen in het forum, niet om het hoogste aantal posts te krijgen in de top 10 posters... Ook niet voor een mooie titel zoals bijvoorbeeld admin ofzo, heb tegen Maurice gezegt dat ik dat niet moest hebben.
Nu niet afkomen: waarom post je dan tot half 3 's nachts, want ik ben een forumrat die niet kan slapen momenteel... Nu ben ik wel moe en mn pint is op dus morgen verder forumrat spelen!
Wesleydp Forum lid
Aantal berichten : 64 Woonplaats : Werkendam Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Counterstrike source! za jul 05 2008, 22:15
Counterstrike willen ze nu ook voor de Wii uitbrengen heb ik gehoord.
Aantal berichten : 460 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gorinchem Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Re: Counterstrike source! za jul 05 2008, 22:18
Wesleydp schreef:
Counterstrike willen ze nu ook voor de Wii uitbrengen heb ik gehoord.
Whahahah, nou.... ik denk het niet. En als dat echt zo is lach ik me ziek en maak ik gelijk een Review !!
Wesleydp Forum lid
Aantal berichten : 64 Woonplaats : Werkendam Registration date : 28-06-08
Onderwerp: Re: Counterstrike source! za jul 05 2008, 22:19
Tjah het is iemand die iets doet voor bepaalde game makers. Dus ik denk dat hij wel gelijk heeft.
Onderwerp: Re: Counterstrike source! za jul 05 2008, 22:20
Wesleydp schreef:
Tjah het is iemand die iets doet voor bepaalde game makers. Dus ik denk dat hij wel gelijk heeft.
Komen we snel genoeg achter.
nR Moderator
Onderwerp: Re: Counterstrike source! zo jul 06 2008, 12:01
zal wel dope zijn xD
mccrash Forum Member
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 32 Woonplaats : rotterdam Registration date : 25-06-08
Onderwerp: Re: Counterstrike source! zo jul 06 2008, 16:15
Met me oude steam acount is een dikke 10- Eagles scream